تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتش سوریه مواضع تروریست های النصره در غرب دمشق را هدف قرارداد

رسانه های سوری، بامداد یکشنبه اعلام کردند که ارتش سوریه گروهی از تروریست های عضو جبهه النصره را در محور تپه های ایبرا - فیجه هدف قرارداده و شماری از آن ها را به هلاکت رسانده و یا زخمی کرده است.
این اقدام ارتش سوریه پس از آن صورت گرفت که تروریست ها با تیربار به یکی از مقرهای ارتش در منطقه وادی بردی در غرب دمشق حمله کردند.
تروریست های حاضر در وادی بردی 10 روز است که آب آشامیدنی شهر دمشق از چشمه فیجه قطع کرده اند و آبرسانی در پاتیخت سوریه با تانکر انجام می شود.
از نخستین دقایق بامداد جمعه، آتش بسی فراگیر در سراسر سوریه اجرا شده و بسیاری از گروه های مسلح آن را پذیرفته اند.
این آتش بس که تاکنون بارها از سوی گروه های مسلح نقض شده است، شامل گروه تروریستی داعش و جبهه النصره نمی شود و مبارزه با آن ها ادامه دارد.
6116 **شبس*1488 *انتشاردهنده: بهمن بامداد**

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتش سوریه مواضع تروریست های النصره در غرب دمشق را هدف قرارداد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..