تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جریمه ۴۰۰ میلیونی برای خودرو قاچاق

به گزارش افکارنیوز،

احمد یوزباشی مدیرکل تعزیرات  حکومتی آذربایجان شرقی اظهار داشت: پس از کشف یک دستگاه خودروی جگوار قاچاق در یکی از نمایشگاه‌های خودرو در تبریز توسط ماموران پلیس آگاهی، پرونده به منظور رسیدگی به شعبه ویژه قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان آذربایجان شرقی ارجاع شد.

مدیر کل تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی، گفت: پس از انجام مراحل دادرسی و بررسی‌های کارشناسی مدارک خودرو جگوار که توسط ماموران پلیس آگاهی آذربایجان شرقی در یک نمایشگاه خودرو کشف شد، تخلف محرز و علاوه بر ضبط خودروی مکشوفه، عامل قاچاق به پرداخت 4 میلیارد و 300 میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جریمه ۴۰۰ میلیونی برای خودرو قاچاق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..