تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آمریکا: جزئیات توافق آتش بس سوریه منتشر شود

کد خبر: ۴۵۲۵۳۵

۴۵  بازدید

معاون نماینده دائم آمریکا در سازمان ملل از عدم انتشار عمومی جزئیات توافق آتش بس در سوریه از سوی ترکیه و روسیه ابراز تاسف کرد.

خبرگزاری فارس: به نقل از ای بی سی نیوز، معاون سفیر آمریکا در شورای امنیت سازمان ملل تاکید کرد که کاخ سفید قویا از آتش بس سراسری در سوریه که باعث دسترسی به کمکهای بشردوستانه نیز میشود حمایت میکند اما از اینکه جزئیات این توافق از سوی ترکیه و روسیه منتشر نشده است ابراز تاسف میکند.

مایکل سیزن بعد از تصویب قطعنامه آتش بس در شورای امنیت گفت که آمریکا از همه تلاشها برای توقف خشونتها در سوریه استقبال میکند.

صبح روز شنبه به وقت نیویورک، قطعنامه پیشنهادی روسیه برای حمایت سازمان ملل از آتش‌بسی که از بامداد جمعه به ابتکار روسیه و ترکیه در سوریه شکل گرفته، در شورای امنیت سازمان ملل متحد تصویب شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آمریکا: جزئیات توافق آتش بس سوریه منتشر شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..