تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوستر نهایی ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران رونمایی شد

پوستر نهایی ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران رونمایی شد

دومین پوستر و در واقع پوستر نهایی ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران، با حال و هوایی زمستانی سرانجام رونمایی شد. جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران امسال از ۱۵ دی ماه آغاز می‌شود. با تک‌شات و جزئیات خبر همراه باشید.

 

ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران برای اولین بار، پایان سال و در پنج اسفند ماه برگزار خواهد شد و بازی‌سازان می‌توانند تا ۱۵ دی ماه یعنی کمتر از پنج روز دیگر آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

 

در جشنواره امسال با توجه به این‌که ثبت‌نام و ثبت آثار ساده‌تر و کاملا الکترونیکی شده است؛ آثار با سرعت زیادی در حال ثبت هستند و تاکنون بیش از 56 بازی ثبت شده است.

 

بازی‌سازان در سراسر کشور می‌توانند آثار خود را از طریق وب‌سایت جشنواره به نشانی www.tehrangamefestival.ir ارسال نمایند.

 

TGF 2016
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوستر نهایی ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران رونمایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..