تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هانیه توسلی همسر یک سرباز آمریکایی شد

هانیه توسلی همسر یک سرباز آمریکایی  در نمایش نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه

«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» به نویسندگی کیومرث مرادی و پوریا آذربایجانی و کارگردانی کیومرث مرادی و با حضور طناز طباطبایی، پانته‌آ پناهی‌ها و هانیه توسلی در مقام بازیگر روایتگر زندگی سه زنِ در جستجوی صلح  و بازمانده از خاکسترهای  جنگ‌های معاصر است.

جمیله با بازی طناز طباطبایی بعد از طی راهی طولانی از عراق تا انگلستان در پروسه قوانین مهاجرت انگلستان گیر کرده است.

زیبا با بازی پانته‌آ پناهی‌ها دختری افغان است که تلاش می‌کند با اجرای پرفورمنسی در انگلستان برای خود و دو دختر دیگری که نیاز فوری به کمک‌های پزشکی و ویزا برای اقامت دارند، کمک خیرخواهانه جمع کند.

و آنجلا با بازی هانیه توسلی همسر یک سرباز آمریکایی است که با وجود همه مخالفت‌ها برای یافتن همسر خود به افغانستان می‌رود تا همسر گم شده‌اش را پیدا کند.

هانیه توسلی در نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه

«نامه‌های عاشقانه از خاورمیانه» تا ۲۶ آذر هر روز ساعت ۱۹:۳۰ در تماشاخانه تازه‌ تاسیس پالیز واقع در خیابان کریمخان، خیابان عضدی جنوبی (آبان)، خیابان سپند، پلاک ۶۹ روی صحنه می‌رود.






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هانیه توسلی همسر یک سرباز آمریکایی شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..