تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




افراد مسلح ناشناس مانع از اعدام چهار شهروند عراقی توسط داعش شدند

سرهنگ «ناظم الجغیفی» مدیر واحد اطلاعات لشکر «الصمود» در گفت وگو با المدی پرس ضمن اعلام این مطلب افزود: عناصر داعش سعی داشتند چهار شهروند از عشیره البوفراج را در مرکز بخش راوه در غرب الرمادی به اتهام جاسوسی برای نیروهای نظامی عراق اعدام کنند اما افراد مسلح ناشناس با آنان درگیر شدند و سعی کردند جان شهروندان را از اعدام نجات دهند.
الجغیفی ادامه داد: داعش عملیات اعدام این چهار غیرنظامی را متوقف کرد و آنها را به نقطه نامعلومی برد و در بخش راوه منع آمد و شد اعلام کرد تا عناصرش از سوی گروه های مسلح هدف قرار نگیرند.
وی توضیح داد: شماری از حملات مسلحانه اخیرا علیه عناصر تشکیلات داعش در مناطق غربی شکل گرفت که در نتیجه آنها دهها عنصر داعشی به هلاکت رسیدند.
شایان ذکر است مناطق بخش های القائم و راوه و عنه در غرب الانبار در ابتدای سال 2014 به اشغال داعش درآمدند و این مناطق همچنان در اختیار داعش قرار دارند و داعشی ها در آنها متمرکز هستند. این در حالی است که نیروهای مشترک نظامی خود را آماده می کنند تا ظرف چند روز آینده این مناطق را از لوث وجود داعشی ها پاک کنند.
خاورم 5*1487*1770**شبس*1613*انتشار دهنده: عبدالله غفاری
مترجم : قاسم غضبانپور

انتهای پیام /*



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «افراد مسلح ناشناس مانع از اعدام چهار شهروند عراقی توسط داعش شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..