تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«ناکوک» در سکوت خبری ساخته شد/ یک فیلم اولی متفاوت در جشنواره فجر

«ناکوک» در سکوت خبری ساخته شد/ یک فیلم اولی متفاوت در جشنواره فجر

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، «ناکوک» یک درام اجتماعی و نخستین اثر امیر پورکیان در مقام کارگردان است که با قصه‌ای متفاوت نوع خاصی از مشکلات خانوادگی را مد نظر قرار داده است.

در خلاصه داستان «ناکوک» آمده است: آرش نوجواني كه به تازگي از بند مواد مخدر رها شده و با مادرش زندگي مي‌كند، در كافه‌اي با دوستش که از برادر به او نزديك‌تر است، مشغول کار است. پدر آرش كه مدت‌ها قبل از ايران متواري شده و در فضاي مجازي با فرزندش ارتباط گرفته، قرار است به ايران بازگردد، اما مسئله‌ای جدید و فضای ملتهبی در راه است.

شقايق فراهاني، سعيد شريف، سام حسامي و مهسا علافر بازیگران «ناکوک» هستند.

عوامل «ناکوک» عبارتند از: كارگردان: امير پوركيان، نويسنده: علي اصغري، تهیه‌کننده: خانه فيلم پروان و امير عابدي، فيلمبردار: مرتضي قيدي، طراح صحنه: آبتين برقي، صدابردار: محمد شاهوردي، صداگذار: حسن ابوالصدق، طراح چهره‌پردازی: الهام اطيابی، تدوين: حامد حسيني، مدیر توليد: ايرج رحماني، موسيقي: شهريار حدادي، مشاور رسانه‌ای: مریم قربانی‌نیا و مشاور تبلیغات و فضای مجازی: سپیده هاشمی.

امیر پورکیان که پیش از این تهیه‌کنندگی فیلم‌های «گاهی» (١٣٩٤)، «خنده‌های آتوسا» (١٣٩٣) و «دریا و ماهی پرنده» (١٣٩٣) را در کارنامه خود دارد، فیلم «زار» به کارگردانی نیما فراهی که در ژانر وحشت ساخته شده را نیز به سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر ارائه کرده است.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««ناکوک» در سکوت خبری ساخته شد/ یک فیلم اولی متفاوت در جشنواره فجر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..