تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کنسرت ناگفته در هفته‌ای که گذشت

فرهنگ > موسیقی - گروه «ناگفته» با حضور شهرام ناظری و حافظ ناظری تور کنسرت زمستانی خود را در روز دوشنبه و سه شنبه ششم و هفتم دی ماه از شهر بوشهر آغاز کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در این مراسم پس از اجرای قطعاتی از آلبوم ناگفته ها و چند قطعه برگزیده توسط استار شهرام ناظری و حافظ ناظری مراسم امضای آلبوم «ناگفته» با حضور حافظ ناظری در سالن مجموعه ورزشی فجر شهر بوشهر برگزار شد.

گروه ناگفته در ادامه تور کنسرت زمستانی خود پنج شنبه و جمعه 9 و 10 دی ماه به شهر رشت رفتند تا با حضور گسترده علاقه مندان در سالن یادگار امام این شهر بار دیگر قطعات ماندگار را اجرا کنند.

مراسم امضا آلبوم «ناگفته» و قدردانی از حافظ ناظری، امروز با حضور شهردار رشت، اعضای شورای شهر رشت، نماينده سازمان يونسكو در استان گيلان و مديران ارشد استاني ساعت 18 در تالار گفتگوی شهرداری رشت، برگزار می شود.

این گروه در ادامه تور زمستانی کنسرت «ناگفته» در تاریخ 13 دی در شهر اراک، 16 دی آمل ، 23 دی ماه در کرمانشاه میزبان علاقه مندان به این موسیقی کلاسیک خواهند بود.

5858




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کنسرت ناگفته در هفته‌ای که گذشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..