تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روایتی از نقش سازمان سیا در فتنه 88

کد خبر: ۴۵۲۴۹۹

۲  بازدید

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام والمسلمین حیدر مصلحی در همایش «جنبش مردمی سبز یا کرنش در مقابل غرب» با تشریح اهداف دشمن در دنبال کردن فتنه 88 اظهار داشت: فتنه تمام نشده است و با حرکت 9 دی و هوشیاری ملت و تبعیت و همراهی با ولایت و ولی فقیه فتنه در آن برهه زمانی متوقف شد اما در حال حاضر فتنه و عوامل فتنه به دنبال رفع نواقص خود و پیدا کردن راهکار برای ادامه فتنه و رسیدن به هدف فتنه یعنی براندازی نظام هستند.

وی با بیان اینکه CIA آمریکا در جمع‌بندی که در مورد فتنه 88 داشته است به دو نکته اشاره می‌کند افزود: آنها در این جمع‌بندی به اول به این نکته اشاره می‌کنند که یکی از اشتباهات ما در فتنه 88 این بود که فتنه را بعد از انتخابات دنبال کردیم و این بار باید این بحث را قبل از انتخابات دنبال کنیم.

مصلحی خاطر نشان کرد: نکته دوم که CIA به آن اشاره می‌کند این است که در فتنه 88 اغلب کسانی که اعتراض کردند از طبقه متوسط به بالای جامعه بودند و مردم طبقه متوسط به پایین حضور نداشتند و این بار باید این طبقه را پای کار بیاوریم زیرا طبقه متوسط به بالا با کوچک‌ترین مسئله عقب‌نشینی می‌کنند.

وی با بیان اینکه براساس تجریه و تحلیل مقام معظم رهبری ادامه فتنه با دو مقوله تحریف و نفوذ توسط دشمن دنبال می‌شود خاطرنشان کرد: دشمن امروز سرمایه‌گذاری زیادی روی تحریف گفتمان امام راحل (ره) کرده است و شبکه‌های خارجی با یک سری افراد در داخل کشور انسجام و هماهنگی برای این تحریف دارند و شبکه‌های ضد انقلاب که از اول انقلاب اصرار بر شرکت نکردن هوادارانشان در انتخابات داشتند از سال 92 اصرار به شرکت آنها در انتخابات دارند و استنباطشان هم دنبال کردن گفتمان امام است اما مسیر تحریف را در این مقوله دنبال می‌کنند.

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری در 14 خرداد سال 94 گفت: این سخنرانی یک نقطه عطف بود و محور سخنرانی مقام معظم رهبری بحث تحریف و نفوذ بود. آنجا مقام معظم رهبری می‌گویند « اگر ما راه امام را گم کنیم یا نسبت به راه امام غفلت کنیم یا مدا کنار بگذاریم ملت ایران سیلی خواهد خورد» و سیلی خوردن یعنی به هدر رفتن زحمات 37 ساله انقلاب اسلامی.

وی بیان کرد: این قسمت سخن مقام معظم رهبری که در مورد گم کردن راه امام خمینی (ره) است خطاب به نسل سوم و چهارم انقلاب است زیرا آنها امام را ندیدند و با منش، رفتار و گفتمان امام آشنا نیستند و به همین دلایل امروز به راحتی می‌توان فضا را برای انحراف آنها ایجاد کرد.

وی با بیان اینکه برخی با بیان خاطراتی از امام خمینی (ره) زمینه‌های این تحریف را به وجود آورده‌اند و برخی با تحریف سخنان امام خمینی و خاطراتی که از امام نقل می‌کنند سبب انحراف نسل سوم و چهارم انقلاب اسلامی می‌شوند افزود: برخی در قالب خاطره نقل می‌کنند که امام پذیرش قطعنامه را جام زهر شیرین تعبیر کردند این فرد جملات صریح امام را درباره قطعنامه نمی‌گوید و نسل سوم و چهارم را منحرف می‌کند در صورتی که امام صراحتا می‌گوید قطعنامه جام زهر بود.

وزیر اطلاعات دولت دهم تصریح کرد: همزمان با صحبت‌های این فرد سه هفته شبکه‌ها و رسانه‌های خارجی روی این سخن مانور دادند و به تعریف و تمجید از امام پرداختند چرا که موضوعی برای انحراف فکری نسل سوم و چهارم پیدا کرده بودند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روایتی از نقش سازمان سیا در فتنه 88»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..