تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روی آوردن بازیگر سریال عشق ممنوع Hazal Kaya به ورزش بوکس

روی آوردن بازیگر سریال عشق ممنوع Hazal Kaya به ورزش بوکسHazal Kaya بازیگر مشهور ترکیه ای به ورزش بوکس روی آورده است

Hazal Kaya بازیگر سرشناس ترکیه ای که در بین ایرانیان نیز بسیار مشهور است در حال فراگیری ورزش خطرناک بوکس است.

 

بازیگر زیبای سریال عشق ممنوع بوکسور شد!  هازل کایا چندی قبل با گفتن اینکه برای همیشه بازیگری را رها کرده است و قرار است آشپز شده و رستوران خودش را باز کند سر تیتر رسانه ها شد.

روی آوردن بازیگر سریال عشق ممنوع Hazal Kaya به ورزش بوکس

ستاره فیلم ترکیه ای

 

اما  با  وجود آنکه بازیگر  جوان حتی مدرسه آشپزی را گذراند و مدرک این  حرفه را گرفت.   به علت مالیات و قیمت بالای  اجاره ها   نتوانست  به آرزویش جامه عمل بپوشاند. او  دوباره  با   بازی   در  سریالی  جدید  به حرفه  پیشین  اش  بازگشت.

روی آوردن بازیگر سریال عشق ممنوع Hazal Kaya به ورزش بوکس

بوکسور شدن بازیگر مشهور زن ترکیه ای

 

چهره جدید او  بعد از فرا  گرفتن ورزش بوکس  کمی تغییر کرده است.  بازیگر  جوان  در چهار  ماه  گذشته  این ورزش  نسبتا خطرناک  را  فرا گرفته است.  تا  نقش  بوکسور  را  در  سریالی  به  تهیه کنندگی ay yapim   بازی کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روی آوردن بازیگر سریال عشق ممنوع Hazal Kaya به ورزش بوکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..