تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




2 آرايشگاه زنانه در فومن پلمب شد

فرمانده انتظامی شهرستان فومن از پلمپ دو آرايشگاه زنانه در اين شهرستان خبر داد.

2 آرايشگاه زنانه در فومن پلمب شد سرهنگ محسن جعفرزاده در گفت وگو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، گفت :در پي دريافت گزارش مردمي مبني انتشار عكس هاي خصوصي از طريق دو باب آرايشگاه زنانه، موضوع به طور ويژه رسيدگي قرار گرفت.  

 سرهنگ جعفرزاده افزود: ماموران پليس امنيت عمومي با اقدامات پليسي از صحت موضوع اطمينان حاصل كرده و دو واحدصنفي را در اين خصوص شناسايي كردند. 

اين مقام انتظامي با اشاره به اينكه اين دو  آرايشگاه زنانه عكس هاي مشتريان خود را در فضاي مجازي منتشر مي كردند، بيان داشت:ماموران سه متهم را در اين خصوص شناسايي  و دستگير كردند. 

اين مقام انتظامي از پلمپ اين دو واحد صنفي خبر داد و افزود:  متهمان با تشكيل پرونده به مقام قضايي معرفي شدند. 

سرهنگ جعفرزاده با اشاره به اينكه پليس شهرستان فومن براي حفظ امنيت و آرامش شهروندان و گردشگران اين شهرستان از هيچ تلاشي كوتاهي نخواهند كرد، بيان داشت: اصناف بايد پشتيبان امنيت اجتماعي و رواني شهرستان باشند.

انتهای پیام/ی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «2 آرايشگاه زنانه در فومن پلمب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..