تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سجاد استکی در میان بازیکنان برتر لیگ هندبال قهرمانان اروپا+لینک رای

لژیونر هندبال ایران به عنوان برترین هندبالیست فصل لیگ قهرمانان اروپا معرفی شد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، سجاد استکی لژیونر هندبال ایران در دینامو بخارست رومانی با ارائه بازیهای خوب در لیگ قهرمانان اروپا جزو 7 بازیکن برتر سال 2016 اروپا جهت انتخاب برترین هندبالیست فصل این قاره قرار گرفت. سجاد استکی در میان بازیکنان برتر لیگ هندبال قهرمانان اروپا+لینک رای

لازم به ذکر است سجاد استکی لژیونر کشورمان در بازی های آسیایی سال 2010 با تیم هندبال ایران به مدال نقره رسید همچنین در سال 2014 به همراه تیم ایران در رقابت های قهرمانی مردان آسیا به مدال برنز دست یافت.استکی در مسابقات قهرمانی جهان سال 2015 و مسابقات قهرمانی آسیا در سال 2016 نیز عضو تیم ملی بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سجاد استکی در میان بازیکنان برتر لیگ هندبال قهرمانان اروپا+لینک رای»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..