تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تحویل 5 فروند هواپیما تا پایان سال

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل:

فخریه کاشان گفت:‌ بر اساس قرارداد نهایی ATR که روز چهارشنبه به امضای طرفین می‌رسد، 5 فروند از این هواپیماها تا پایان امسال تحویل ایران ایر خواهد شد.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان اصغر فخریه کاشان، قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل گفت: قرارداد خرید هواپیما از کمپانی  ATR طی این هفته به امضا خواهد رسید.

وی ادامه داد: مسئولان مذاکره‌کننده از کمپانی ATR روز چهارشنبه این هفته به تهران می‌آیند تا برای آخرین بار مذاکرات بین ایران و ATR انجام بگیرد.

فخریه کاشان ادامه داد: روز چهارشنبه نسخه آخر قرارداد با ATR مرور می‌شود و اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد این قرارداد به امضای طرفین می‌رسد.

قائم‌مقام وزیر راه و شهرسازی در امور بین الملل در خصوص ارزش نهایی این قرارداد، گفت: ارزش قرارداد با ATR، 400میلیون دلار برای بیست فروند هواپیمای کوچک هفتاد نفره است.

فخریه کاشان هم‌چنین خبرداد که بر اساس قرارداد نهایی که روز چهارشنبه به امضای طرفین می‌رسد، 5 فروند از این هواپیماها تا پایان امسال تحویل ایران ایر خواهد شد.

وی تأکیدکرد روز چهارشنبه آخرین مرحله از مذاکرات ایران با کمپانی‌ ATR برای خرید 20فروند هواپیمای کوچک انجام می شود.

به گفته فخریه کاشان این هواپیماها قرار است در مسیرهای داخلی به کار گرفته شود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تحویل 5 فروند هواپیما تا پایان سال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..