تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




العبادی: عملیات موصل وارد مرحله سرنوشت سازی شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سومریه نیوز، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق به تشریح آخرین وضعیت عملیات آزادسازی موصل پرداخت.

در همین راستا، حیدر العبادی نخست وزیر عراق اعلام کرد: عملیات موصل وارد مرحله سرنوشت سازی شده است و مطابق برنامه از پیش تعیین شده پیش می رود.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نیروهای قهرمان ما در حال حاضر داخل شهر موصل می جنگند و روحیه بالایی دارند. با همین روحیه عالی شاهد فروپاشی و شکست دشمن خواهیم بود.

نخست وزیر عراق پیشتر نیز اعلام کرده بود که تا ۳ ماه دیگر خاک عراق به صورت کامل از لوث تروریست های داعش پاکسازی می شود.

«عبدالغنی الاسدی» فرمانده نیروهای مبارزه با تروریسم عراق روز پنجشنبه گذشته اعلام کرد که مرحله دوم عملیات آزادسازی موصل با هدف پاکسازی ساحل چپ شهر موصل آغاز شده است.

عملیات آزادسازی نینوا از ۲۶ مهر ماه آغاز شده است و از آن زمان تاکنون نیروهای عراقی صدها کیلومترمربع و ده‌ها محله در استان نینوا را از چنگ تروریست‌های داعشی آزاد کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «العبادی: عملیات موصل وارد مرحله سرنوشت سازی شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..