تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




کاهش سفارش تولید قطعات گوشی‌های چینی به دنبال افت فروش جهانی موبایل

کاهش سفارش تولید قطعات گوشی‌های چینی به دنبال افت فروش جهانی موبایل

در گذشته ای نه چندان دور، بازار گوشی های هوشمند در سیطره چند شرکت محدود همانند اپل، سامسونگ، ال جی، موتورولا، اچ تی سی و سونی بود اما با ظهور شرکت های چینی در طی سال های اخیر، انبوهی از گوشی های هوشمند با عملکردی نسبتاً مشابه، اما با قیمتی به مراتب پایین‌تر روانه بازار کشورهای مختلف جهان شد و تمامی معادلات بازار اسمارت فون ها را بر هم زد. با تک شات همراه باشید.

این هجوم همه جانبه شرکت های چینی، برای کمپانی هایی همچون سامسونگ و اپل که زمانی بر بازار بسیاری از کشورهای جهان حکمرانی می کردند، بسیار گران و به قیمت از دست دادن بخش عمده از سهم خود در این کشورها تمام شد. اما به نظر می رسد که روند صعودی شرکت های چینی دیگر ادامه دار نخواهد بود.

بر اساس گزارش منتشر شده در وب سایت DigiTimes، بسیاری از شرکت های بزرگ چینی همانند هوآوی، شیائومی و LeEco به دنبال کاهش سفارش قطعات مربوط به گوشی های هوشمند خود در سه ماهه نخست سال 2017 هستند.

اگرچه چین و بازار این کشور از پتانسیل بالایی برخوردار است، اما شواهد حاکی از این است که این بازار تقریباً اشباع شده و نه تنها این مسئله گریبانگیر برای شرکت های داخلی این کشور شده، بلکه برای شرکت های دیگری همچون اپل و سامسونگ نیز صدق می کند. البته نباید این مسئله را به عنوان یک مشکل برای این شرکت ها قلمداد کرد، بلکه بیشتر به عنوان یک واکنش در برابر شرایط بازار تلقی می شود.

شرکت اپل نیز اخیراً به دلیل فروش پایین گوشی های آیفون 7 و 7 پلاس، میزان سفارشات خود را برای سه ماهه نخست سال آینده میلادی تا 10 درصد کاهش داده است، بنابراین چنین تصمیمی از سوی این شرکت ها، چندان هم عجیب و بی سابقه نیست.

در این بین، شرکت های شیائومی و LeEco نیز قصد دارند تا محصولات خود را در بازار کشور آمریکا نیز به فروش برسانند که اگر موفق به انجام این کار شوند، می توانند امیدوار باشند که باری دیگر به روال عادی فروش اسمارت فون های خود برگردند.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «کاهش سفارش تولید قطعات گوشی‌های چینی به دنبال افت فروش جهانی موبایل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..