تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیباجو : توزیع ۲ میلیون و ۷۸۲ هزار واحد خون در بیمارستان های کشور – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر بشیر حاجی بیگی، گفت: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ۹۵، ۲ میلیون و ۷۸۲ هزار و ۸۱۹ واحد خون و فرآورده بین مراکز درمانی و بیمارستان های سراسر کشور توزیع شده است که یک درصد زیاد شدن نسبت به سال گذشته را نشان می دهد.

وی افزود: بیش ازین میزان رشد در توزیع گلبول قرمز در بیمارستان های استان خراسان جنوبی با ۲۸ درصد، بیش ازین میزان رشد در توزیع پلاسمای تازه منجمد مربوط به استان یزد با ۳۸ درصد و بیش ازین میزان رشد در توزیع پلاکت در استان قزوین با ۳۷ درصد نسبت به ۹ ماه مشابه در سال گذشته بوده است.

حاجی بیگی، با اشاره به این که آمار اهدای خون در ۹ ماه از ابتدای سال جاری ۱ میلیون و ۵۹۷ هزار و ۸۹۶ واحد بوده است، بیش ازین میزان اهدای خون را در استان های تهران، فارس و خراسان رضوی اعلام کرد.

به گفته وی، بیش ازین میزان رشد اهدای خون در کشور در مدت زمان ذکر شده نسبت به سال گذشته، در استان های تهران، البرز و قزوین روی داده است.

سخنگوی سازمان انتقال خون ایران افزود: شاخص اهدای مستمر خون در نه ماه سال جاری ۵۲ ممیز ۳۶ درصد بوده است که در این شاخص استان های کردستان، سیستان و بلوچستان و همدان بیش ازین میزان رشد را نسبت به سایر استان های کشور در مقایسه با ۹ ماه فروردین تا پایان دی سال جاری در مقایسه با مدت مشابه در سال ۹۴ داشته اند.

زیباجو

حتما بخوانید :   شادابی پوست تان را در ماه رمضان با این روش ها حفظ کنید!!!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیباجو : توزیع ۲ میلیون و ۷۸۲ هزار واحد خون در بیمارستان های کشور – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و دنیا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..