تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




روز پرحاشیه‌ مربی استقلال در کمپ‌ حجازی

کد خبر: ۴۵۲۴۳۵

۸۴۶  بازدید

خرمگاه در بازگشت به تمرین آبی ها روز پرحاشیه ای را پشت سر گذاشت.

ورزش سه: محمد خرمگاه دستیار اول منصوریان بعد از یک روز غیبت در محل تمرین استقلال حاضر شد. مربی استقلال که این روزها به دلیل اختلاف با رحمتی در راس حاشیه های این تیم قرار دارد، پیش از شروع تمرین به سمت بازیکنان رفت تا عکس دست دادن او با مهدی رحمتی تبدیل به سوژه اصلی تمرین استقلال شود.

خرمگاه و رحمتی در این جلسه تمرینی هر چند برخورد گرمی مانند گذشته نداشتند اما با این رفتار باعث شدند تا حاشیه ها برای مدتی از استقلال دور باشد.

دستیار اول منصوریان در این جلسه تمرینی نیز مانند گذشته بی توجه به همه اتفاقات در کنار منصوریان در راس تمرین آبی ها قرار داشت و در برنامه ریزی و انجام مراحل تمرینی، درکنار منصوریان حضور پر رنگی داشت. خرمگاه در ابتدای تمرین دقایقی با دکتر نوروزی درباره آخرین شرایط محسن کریمی و روزبه چشمی نیز صحبت کرد تا برنامه های تمرینی این دو بازیکن بر اساس آخرین شرایط جسمانی آنها برنامه ریزی شود.

حل شدن اختلاف میان خرمگاه و رحمتی اتفاقی است که آبی ها در این روزها امید زیادی به آن دارند تا استقلال در آغاز نیم فصل دوم با آرامش کامل تمرینات خود را سپری کنند. استقلال برای حضور موفق در نیم فصل دوم بیش از هر چیزی نیاز به آرامش دارد و تا زمانی که اختلافات درون رختکن این تیم حل نشود، آبی ها نمی توانند به درخشش در لیگ خوشبین باشند.

روز پرحاشیه‌ مربی استقلال در کمپ‌حجازی روز پرحاشیه‌ مربی استقلال در کمپ‌حجازی روز پرحاشیه‌ مربی استقلال در کمپ‌حجازی روز پرحاشیه‌ مربی استقلال در کمپ‌حجازی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «روز پرحاشیه‌ مربی استقلال در کمپ‌ حجازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..