تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توضیحات هواپیمایی تابان درباره حادثه فرودگاه مهرآباد

توضیحات هواپیمایی تابان درباره حادثه فرودگاه مهرآباد

جامعه > حوادث - ایسنا نوشت: شرکت هواپیمایی تابان اعلام کرد سانحه امروز به دلیل نقص فنی در هواپیمای بوئینگ MD این شرکت اتفاق افتاده اما با توجه به بازگشت هواپیما به باند تمام مسافران سالم هستند.

جعفرزاده مدیرکل روابط عمومی شرکت هواپیمایی تابان درباره حادثه امروز توضیح داد: صحبت‌های مطرح شده درباره صدای انفجار یا آتش‌سوزی تایید نمی‌شود و آنچه اتفاق افتاده تنها یک نقص فنی در هواپیما بوده است.

به گفته وی تمام مسافران این پروازسالم بوده و از هواپیما پیاده شده‌اند تا نقص هواپیما برطرف شده یا برای آن‌ها هواپیمای جایگزین در نظر گرفته شود.

جعفرزاده اعلام کرد: اطلاعات دقیق‌تر درباره چگونگی برنامه‌ریزی شرکت تابان برای انجام این پرواز به زودی اعلام خواهد شد.

4747




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توضیحات هواپیمایی تابان درباره حادثه فرودگاه مهرآباد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..