تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نگاهی به جنایات رژیم صهیونیستی در سال 2016 میلادی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، مرکز مطالعات عبدالله حورانی فلسطین اعلام کرد که دشمن صهیونیستی از آغاز سال جاری تاکنون 134 فلسطینی را به ضرب گلوله به شهادت رسانده است که در میان آنان 34 کودک دیده می‌شود.

این مرکز در گزارش سالانه خود اعلام کرد که بخش اعظم این فلسطینیان در پست‌های بازرسی کرانه باختری تیرباران شدند.

در این گزارش آمده است که مسئولان صهیونیستی در سال جاری طرح ساخت 27335 واحد مسکونی برای صهیونیست‌ها در شهرک‌های صهیونیستی کرانه باختری و قدس اشغالی را به تصویب رساندند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، اشغالگران صهیونیست در سال جاری نزدیک به 6970 شهروند فلسطینی را در کرانه باختری و قدس اشغالی و مناطق مرزی نوار غزه بازداشت کردند که در میان آنان 1240 کودک و 151 زن و دختر خردسال دیده می‌شوند.

بر اساس این گزارش، دشمن صهیونیستی در سال جاری میلادی 1023 باب خانه و تاسیسات فلسطینی در بخش های مختلف کرانه باختری را با خاک یکسان کرد.

سلیمان الوعری مدیر مرکز مطالعات عبدالله حورانی تصریح کرد که ساخت و ساز در شهرک های یهودی در سال جاری نسبت به سال گذشته 57 درصد افزایش داشت.

وی یادآور شد که نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی در سال جاری نزدیک به 3230 شهروند فلسطینی از جمله 1040 کودک را زخمی کردند که بیش از 60 درصد آنان بر اثر اصابت گوله های گاز اشک ور و استنشاق این گاز آسیب دیدند.

الوعری خاطرنشان ساخت که شهرک‌نشینان صهیونیست در سال جاری بیش از 6500 اصله درخت زیتون و انگور و غیره را در کرانه باختری و قدس از ریشه قطع کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نگاهی به جنایات رژیم صهیونیستی در سال 2016 میلادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..