تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش پورابراهیمی به ورشکست شدن اقتصاد ایران با دلار 5 هزار تومانی/ جلسه دولت و مجلس برای بررسی قیمت ارز

Pourebrahimi response to bankrupt economy with a 5 thousand USD واکنش پورابراهیمی به ورشکست شدن اقتصاد ایران با دلار 5 هزار تومانی/ جلسه دولت و مجلس برای بررسی قیمت ارزبه گزارش آسمونی:

رئیس کمیسیون اقتصادی از برگزاری جلسه‌ای طی صبح امروز با حضور مسئولان اقتصادی دولتی و مجلس برای بررسی قیمت ارز خبر داد.

محمدرضا پورابراهیمی در واکنش به اخباری مبنی بر اینکه در صورت رسیدن قیمت دلار به 5 هزار تومان اقتصاد ایران ورشکسته خواهد شد، گفت: این گونه سخنان به هیچ عنوان موضوعیت نداشته و تنها یکسری اخبار بی‌پایه است.

وی ادامه داد: امروز صبح جلسه‌ای با حضور پزشکیان نایب رئیس اول مجلس، کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش‌ها، سیف رئیس بانک مرکزی، طیب‌نیا وزیر اقتصاد و دارایی و بنده در مجلس پیرامون موضوع قیمت ارز برگزار شد.

پورابراهیمی تأکید کرد: طی این جلسه به دو موضوع و اقدام کوتاه مدت و بلند مدت رسیدیم که طی اقدامات کوتاه مدت ارز باید تک نرخی شود.

نماینده مردم کرمان وراورد خاطر نشان کرد: طی اقدامات بلند مدت نیز قرار شد دولت برای کاهش قیمت ارز به بازار ورود کرده و دلار را به 3800 تومان برساند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش پورابراهیمی به ورشکست شدن اقتصاد ایران با دلار 5 هزار تومانی/ جلسه دولت و مجلس برای بررسی قیمت ارز»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..