تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرعت رشد درآمد هوآوی در سال 2016 نسبت به سال گذشته از آهنگ آهسته تری برخوردار بود

سرعت رشد درآمد هوآوی در سال 2016 نسبت به سال گذشته از آهنگ آهسته تری برخوردار بود

هوآوی موفق شد در سال 2016 توجه زیادی را به عنوان یکی از تولیدکنندگان مطرح اسمارت فون در دنیا به خود جلب کند. اما با وجودیکه هوآوی توانست سال خوبی را از نظر میزان فروش اسمارت فون ها پشت سر بگذارد، نرخ رشد درآمد این کمپانی نسبت به سال 2015 تا حدودی کاهش یافته است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


هوآوی سال گذشته شاهد رشدی 35 درصدی در میزان درآمد خود بود، اما بر اساس گزارشی که هوآوی به کارمندان خود ارایه داده است، درآمد سال 2016 این کمپانی 32 درصد رشد را نشان می دهد. البته، با توجه به اینکه درآمد یک کمپانی تحت تاثیر عوامل متعددی قرار دارد، این ارقام بدین معنی نیست که سال 2016 سال بهتر یا بدتری برای هوآوی بوده است.


Eric Xu، مدیر عامل دوره ای هوآوی در ایمیلی که به کارمندان ارسال شده و توسط خبرگزاری رویترز نیز منتشر شده، در خصوص سال 2016 می گوید:

سال 2016 از نظر سیاسی و اقتصادی شاهد اتفاقات نه چندان خوشایندی در سراسر دنیا بودیم. با این وجود ما تمرکز خود رابر روی استراتژی هایمان حفظ کردیم و تلاش کردیم به پیشرفت خود ادامه دهیم و با خلق ارزش های واقعی با مشتریان خود همراه باشیم.

او در ایمیل خود افزوده است که این کمپانی "احتمالا شاهد بی ثباتی های سیاسی و اقتصادی بیشتری" در سال 2017 خواهد بود. با در نظر گرفتن این امر که ماه آینده میلادی، دونالد ترامپ رسماً کار خود را بعنوان رئیس جمهور آمریکا آغاز می کند، می توان انتظار داشت که شاهد تغییراتی در کسب و کار هوآوی نیز باشیم.


در حال حاضر، هوآوی به تصاحب رتبه دوم در صنعت تولید اسمارت فون در دنیا چشم دوخته است، اما برای دستیابی به این موقعیت باید بتواند در بازار آمریکا با کمپانی اپل به رقابت برخیزد. با توجه به اینکه هوآوی برندی چینی است، این روند احتمالا با آغاز ریاست جمهوری ترامپ کند خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرعت رشد درآمد هوآوی در سال 2016 نسبت به سال گذشته از آهنگ آهسته تری برخوردار بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..