تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انتشار رندرهای جدید از گوشی موتورولا Moto X

انتشار رندرهای جدید از گوشی موتورولا Moto X

در حالی که تنها چند ساعت تا پایان سال 2016 باقی مانده، خبری درباره محصول جدید موتورولا منتشر شده که انتظارش را نداشتیم. این بار هم حساب کاربری OnLeaks در توییتر منبع انتشار این تصاویر است. در ادامه با تک شات همراه باشید.


این تصاویر رندر برپایه اطلاعاتی که تاکنون درباره گوشی Moto X 2017 در اختیار داشته ایم تهیه شده اند. چندی پیش تصاویری از این گوشی منتشر شد و اکنون می بینیم که این رندرها نیز شباهت زیادی با آنها دارند.


طراحی این گوشی شباهت زیادی به گوشی های کنونی Moto Z دارد. البته چند تفاوت نیز وجود دارد که آشکارترین شان، غیاب برآمدگی در پشت آن است. به این ترتیب، این گوشی احتمالا با ماژول های موتورولا سازگار نیست. با توجه به اینکه موتورولا به تازگی گفته قصد دارد تمرکز بیشتری بری طراحی ماژولار کند، می توان نتیجه گرفت که این گوشی پرچمدار نخواهد بود.


در بدنه این گوشی خمیدگی های ظریفی دیده می شود اما نمایشگر آن خمیده نیست و همین باعث کاهش هزینه تولیدش می شود.


همچنین به نظر می رسد که در این گوشی خبری از پشتیبانی از قابلیت USBC نباشد. با توجه به ابعاد احتمالی 150 در 73.8 در 8.4 میلی متری این گوشی، باید انتظار بدنه ای کم و بیش بزرگ را داشته باشیم. و اگر دوربین اصلی را هم در نظر بگیریم، ضخامت گوشی نهایتا به 9.5 میلی متر می رسد.


عیب دیگر این گوشی، نداشتن دوربین دوگانه و بلندگوهای استریو است. با این اوصاف، باید از آن در حد یک گوشی میان رده توقع داشته باشیم. عدم بهره مندی این گوشی از ماژول های موتورولا می تواند بر فروش آن اثر بگذارد. اما به هر حال باید تا زمان معرفی و عرضه آن به بازار منتظر بمانیم.

motorola motorola
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انتشار رندرهای جدید از گوشی موتورولا Moto X»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..