تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری دومین مجلس دانش آموزی تربت جام

شش طرح توسعه فرهنگی و اجتماعی تربت جام تصویب شد

برگزاری دومین مجلس دانش آموزی تربت جامبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛دومین مجلس شورای دانش آموزی تربت جام با حضور فرماندار و جمعی از مدیران اجرایی، نظامی و منتخبین در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان برگزار و شش طرح مورد تصویب قرار گرفت.

در این مجلس شش طرح پارک علم و فناوری، مشاوره نوجوان مسئول آینده، تاسیس خانه فرهنگ، ایجاد دبیرخانه موسیقی مقامی، نجات آب، فردا تشنه ایم و توانمند سازی معنوی و اجتماعی دانش آموزان مطرح و تصویب شد.

فرماندار تربت جام گفت: مهمترین رسالت دانش آموزان کسب علم و دانش است که باید یاد بگیرند در دوران ورود به جامعه دارای تعامل، صبر، اهل شور و مشورت باشند.

علی رستمی از دانش آموزان و فرهنگیان خواست کمک کنند تا این شهرستان در مسیر توسعه و کسب رتبه های علمی و آموزشی پیشرفت کند.

در ادامه مدیر آموزش و پرورش تربت جام نیز گفت: برگزاری انتخابات مجلس دانش آموزی یکی از راههای تمرین برای شرکت در کار جمعی و شرکت در سرنوشت خودشان است  .

سپس هیئت رئیسه مجلس دانش آموزی تربت جام با اعلام شش طرح مذکور ، پس از استماع سخنان مخالفین و موافقین مورد تصویب قرار دادند.

انتهای پیام // س ج





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری دومین مجلس دانش آموزی تربت جام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..