تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نخستین جشنواره ی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری

نشست خبری اولین جشنواره ی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری خراسان رضوی برگزار شد.

نخستین جشنواره ی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبریبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، این جشنواره پس از سال ها با حمایت اداره ی کل ارشاد و فرهنگ اسلامی برگزار می شود.
 
رییس هیئت مدیره ی خانه ی مطبوعات خراسان رضوی با اشاره به مشکلات پیرامون برگزار نشدن جشنواره مطبوعات گفت: یکی از مشکلات و خلا های استان، نبود جشنواره ی مطبوعات است. ما پس از تهران دومین مطبوعات کشوریم که با این ظرفیت هنوز جشنواره ی مطبوعات استان برگزار نکردیم.
 
مجتبی نوریان افزود: از روز اول در هیئت مدیره بحث جشنواره ی مطبوعات را به صورت منطقه ای مطرح کردیم و شورای سیاست گذاری برای حمایت های معنوی و مادی تشکیل دادیم که حمایت نشد. پس از آن به سمت جشنواره ی مطبوعات استانی رفتیم و با جیب خالی رو به رو شدیم و با حمایت نشریات و مطبوعات استان اقدام کردیم.
 
نوریان در ادامه با بیان اینکه به امید کمک های مالی بیش تر در این ۲۰ روز با قی مانده تا جشنواره ایم افزود: این جشنواره در تمام کشور جایگزین مطبوعات سراسری شده که معاونت مطبوعاتی برگزار می کند و ارگان های دولتی یا خصوصی برگزار کننده آن نیستند.
 
او درباره ی درآمدزایی خانه ی مطبوعات، گفت: ما تا کی قرار است دستمان جلوی مسوولان ارشاد دراز باشد؛ هرچند وزارت ارشاد برایمان نقش پدر دارد.
 
نوریان خاطر نشان کرد: در واقع خانه ی مطبوعات، خانه ندارد. جلساتمان مکان های مختلف برگزار می شود. با حمایت های دوستان جلو رفتیم، در دو سال ۲۰۰ میلیون جمع کردیم و از وزارت ارشاد ارقامی دریافت کردیم. به دنبال رقمی برای ۳۰۰ میلیون هستیم که مکانی را رهن کنیم. و خوشحالیم دستمان جلوی هیچکس دراز نیست.
 
او افزود: فرصت برای ارسال آثار جشنواره تا ۲۰ دی می باشد و این آثار شامل ۸ رشته ی مقاله، سرمقاله و یادداشت، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی و صفحه آرایی است.
نوریان اظهار داشت: این آثار تا ۲۶  دی جمع بندی می شود و هر فرد حداکثر در ۲ رشته و ۶ اثر می تواند شرکت کند که در مجموع ۲۷ برگزیده خواهیم داشت.
 
رییس هیئت مدیره ی خانه ی مطبوعات خراسان رضوی درباره ی شرایط شرکت در این جشنواره، گفت: کسانی می توانند در این جشنواره شرکت کنند که عضو خانه ی مطبوعات باشند یا باید بیمه شده ی یکی از پایگاه های خبری باشند و یا کارت عضویت خبری از وزارت ارشاد داشته باشند. 
علاقه مندان می توانند برای بررسی شرایط، ضوابط شرکت و ارسال این آثار به آدرس اینترنتی  
www.khrz.pressfestival.ir مراجعه کنند.
پایان پیام// م.ط



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نخستین جشنواره ی مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..