تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تقدیر از شهید اسماعیل کریمی، بانو طوبی آشپززاده و فرهاد رحیم قراملکی

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آناج، رویکرد ویژه‌ی این دوره از جشنواره‌، پاسداشت شهدای جبهه‌ی مقاومت است. در همین راستا افتتاحیه‌ی عمار در استان، یادکردی از شهید هشترودی جبهه‌ی مقاومت، اسماعیل کریمی و دیگر شهدای جبهه‌ی مقاومت استان صورت خواهد داد.

همچنین در این مراسم از بانوی انقلابی و خستگی‌ناپذیر، مادر شهید یعقوب قنبریه، خانم طوبی آشپززاده تجلیل به عمل خواهد آمد. ایشان از فعالین در مبارزه با طاغوت بوده و نقش شایانی در پشتیبانی از جنگ ایفا کرده‌اند و همچنان در پشتیبانی از رزمندگان جبهه‌ی مقاومت فعال‌اند. جلساتِ پررونق ایشان در طی سالیان بعد از انقلاب تا کنون، ظرفیتی است که ایشان برای روزهای سخت انقلاب آماده نگه داشته‌اند.

بخش دیگری از این مراسم نیز به تقدیر از کوشش‌های دامنه‌دارِ کاریکاتوریست انقلابی، فرهاد رحیم‌قراملکی اختصاص دارد. او آثار پرتعداد و ارزشمندی در موضوعات مختلف خصوصاً در موضوع بیداری اسلامی و جهان اسلام خلق کرده است.

این مراسم روز دوشنبه ۱۳ دی‌ماه، ساعت ۱۸ در مسجد موسی ‌بن ‌جعفر(علیه‌السلام) تبریز واقع در خیابان رسالت، شهرک رازی برگزار می‌شود.

دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی عمار در استان، از هنرمندان و فیلمسازان انقلابی و همچنین از عموم مردم، امت حزب‌الله وخانواده‌های معظم شهدا برای حضور در این مراسم دعوت می‌نماید.

علاقه‌مندان جهت اکران آثار جشنواره نیز می‌توانند در حاشیه‌ی این مراسم، ثبت‌نام و آثار این دوره را دریافت نمایند و یا به دبیرخانه‌ی جشنواره‌ی مردمی فیلم عمار در استان آذربایجان شرقی، واقع در خیایان امام خمینی(قدس سره الشرف)، روبروی مسجد سالار شهیدان، کوی شهید علی‌پور، حسینیه‌ی هنر تبریز مراجعه فرمایند.
 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تقدیر از شهید اسماعیل کریمی، بانو طوبی آشپززاده و فرهاد رحیم قراملکی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..