تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راه‌اندازی سامانه ثبت نام ازدواج در دانشگاه پیام نور

سامانه ثبت نام ازدواج کارکنان و اعضای هیات علمی در دانشگاه پیام نور راه‌اندازی شد و زوجین مبلغ 20 میلیون تومان از این بابت دریافت می‌کنند.

محمد محسن صدر سخنگوی دانشگاه پیام نور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به راه اندازی سامانه ثبت نام ازدواج در این دانشگاه اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر امر ازدواج و استحکام بنیان خانواده، سیستم ثبت نام ازدواج کارکنان و اعضای هیات علمی سامانه ای راه اندازی شده است.

وی بیان کرد: در این طرح به 114 نفر از اعضای هیات علمی و 114 نفر از کارکنانی که امسال ازدواج کنند، مبلغی به میزان 20 میلیون تومان به عنوان قرض الحسنه به آنها داده می شود و دانشگاه پیام نور هزینه یک سفر معنوی و نورانی به مشهد مقدس را تقبل می کند.

صدر ادامه داد: در این راستا ارائه تسهیلات با کارمزد چهار درصد بر اساس مصوبه هیات رئیسه و دفتر نهاد نمایندگی رهبری صورت می‌گیرد و زوجین دانشگاه پیام نور زندگی مشترک خود را در کنار بارگاه نورانی حضرت امام رضا (ع) آغاز می کنند.

وی تصریح کرد: ثبت نام ازدواج کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور از 8 دی‌ماه آغاز و تا پایان دی ماه ادامه دارد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به سایت Esabtenam.ir  نسبت به ثبت نام این کار حسنه اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راه‌اندازی سامانه ثبت نام ازدواج در دانشگاه پیام نور»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..