تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی ترندها و گرایش‌های ۲۰۱۷ نمایشگاه سی.ای.اس لاس‌وگاس

بررسی ترندها و گرایش‌های ۲۰۱۷ نمایشگاه سی.ای.اس لاس‌وگاس

به گزارش خبرآنلاین، سال جدید میلادی با 5 ترند و گرایش اصلی شامل انواع واقعیت مجازی/افزوده، خودروهای خودران، ابزارهای پوشیدنی، هوش مصنوعی و "کلود و اینترنت اشیاء" وارد نمایشگاه CES خواهیم شد.

واقعیت مجازی / VR که‌ترند اصلی 2016 این نمایشگاه بود، همچنان به‌سوی بلوغ رفته و در 2017 نیز یکی از گرایش‌های اصلی محصولات CES خواهد بود.

خودروهای خودران نیز که تنها با چند اینچ از تجاری‌سازی فاصله‌دارند امسال یکی از ترند های مورد مباحثه نمایشگاه است.

ابداعات و اختراعات امسال، روی نرم‌افزار تمرکز کرده و با زندگی روزانه ما عجین‌تر شده است.

با هدست واقعیت مجازی Oculus Rift در سال 2016 از سوی فیس بوک در سال جدید شاهد توسعه انواع ابزارهای مشابه خواهیم بود که نرم‌افزارشان نیز توسعه پیداکرده است.

پوکمون گو بازار جدیدی از توسعه اپلیکیشن روی واقعیت مجازی و موبایل باز کرد که امسال سخت‌افزارهای مربوط به آن رونمایی می‌شود. بیش از 70 کمپانی در نمایشگاه 2017 روی واقعیت مجازی و واقعیت افزوده کارکرده و محصولاتشان را به نمایش درخواهند آورد.

مرکز تحقیقات جونیپر پیش‌بینی کرده است بازار خوردوهای خودران تا سال 2025 به 14.5 میلیون می‌رسد و سرویس‌های تاکسی طلیعه‌دار این داستان خواهند شد. خودروی خودران، برقی، متصل به اینترنت 5G و همیشه متصل به مشتری جزییات این پیش‌بینی است که به‌زودی محقق خواهد شد و امسال نمونه‌هایی از آن را خواهیم دید.

اما ابزارهای پوشیدنی مطابق پیش‌بینی‌ها جلو نرفت و در سال 2016 افت هم داشت. سهام اپل به دنبال عرضه اپل واچ 2 کاهش یافت و درنهایت داستان خریدن پبل توسط فیت بیت اوضاع پوشیدنی‌های هوشمند را دگرگون کرد.

در سال 2017 باید شاهد تغییر زیرساخت‌های ابزارهای پوشیدنی هوشمند باشیم و تا سال 2020 که اوج توسعه ابزارهای سلامت و پزشکی است باید منتظر شویم.

اما هوش مصنوعی به‌شدت در حال رشد و توسعه است و دستیاران صوتی دیجیتال آمازون و اپل و مایکروسافت و ... در کنار استفاده از AI توسط فیس‌بوک و ... آن را جلو برده است.

انقلابی که بات ها ایجاد کرده‌اند در سال 2017 تکمیل می‌شود و بسیاری از چت بات ها متحول خواهند شد تا جایی که کاربر نه با انشان بلکه با ماشین حرف می‌زند تا مشکلات محصولاتی که خریده را حل کند.

تولید دیتا تا 2020 به 44 زتابایت می‌رسد و طی 5 سال آینده دیتا 5 برابر رشد خواهد کرد.

درنهایت صاحبان فناوری کلود و اینترنت اشیاء باهم کارکرده و محصولات جدید را عرضه می‌کنند. ابزارهای زیادی با اینترنت اشیاء به هم مرتبط شده و روی سرویس‌های کلود سوار می‌شوند.

سرویس‌های کلود آمازون، مایکروسافت و آی بی ام تا سال 2020 به رشد بی سابقه‌ای دست پیدا می‌کنند و با توسعه دیتاسنترهایی با مصرف پایین انرژی به اوج می‌رسند.

درمجموع پهپاد ها، اینترنت اشیاء، ربات‌ها و هوش مصنوعی بخش انبوهی از محصولات 2017 را در نمایشگاه لاس وگاس به خود اختصاص داده اند.

5656




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی ترندها و گرایش‌های ۲۰۱۷ نمایشگاه سی.ای.اس لاس‌وگاس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..