تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سلطانی‌فر: انتظارات از فدراسیون شنا بالاست

کد خبر: ۴۵۲۳۹۴

۴۶  بازدید

خبرگزاری تسنیم: به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانی‌فر در یکصد و پانزدهمین جلسه شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان که عصر امروز (شنبه) برگزار شد، پس از گزارش رئیس فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، حرکت و برنامه‌ریزی این فدراسیون را به سمت مدال‌آوری و موفقیت بیشتر رشته‌های زیرمجموعه در بازی‌های آسیایی و مسابقات رده‌های بالاتر مورد تاکید قرار داد.

وی محسن رضوانی، رئیس این فدراسیون را با سابقه خوب در ورزش قهرمانی و موفقیت در رده‌های ملی، از مدیران پر تلاش و موثر ورزش دانست و گفت: انتظارات از این فدراسیون پر مدال بالا است.

سلطانی‌فر از رئیس این فدراسیون خواست با به خدمت گرفتن مدرسان مجرب، توانمند و بین‌المللی دانش مربیان ایرانی را بیشتر و بهتر افزایش بدهد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد مدرسان زن و مرد با سابقه بین‌المللی موثر در دوره‌های طولانی مدت برای دانش‌افزایی مربیان ایرانی به‌کار گرفته شوند.

به گفته سلطانی‌فر، ایران استعدادهای ناب و پر توانی در شنا و دوومیدانی دارد که نیازمند توجه و برنامه‌ریزی مناسب است.

وی همچنین از تلاش‌های فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو در راستای آماده‌سازی تیم های ملی واترپلو و شیرجه تقدیر و ابراز امیدواری کرد که واترپلو و شیرجه ایران در بازی‌های آسیایی جاکارتا روی سکو بروند.

در شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان، محسن رضوانی گزارشی از عملکرد فدراسیون و راه‌کارهای موفقیت در رشته‌های زیر مجموعه و پایه ارائه داد. وی همچنین دیدگاه سلطانی‌فر برای فعالیت بیشتر فدراسیون‌های پایه و پرمدال را برای موفقیت در بازی‌های آسیایی و المپیک شجاعانه دانست.

در بخش دیگری از شورای معاونین، ایوب بهتاج مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گزارشی از عملکرد این اداره کل ارائه کرد.

سلطانی‌فر هم با ابراز رضایت نسبی از عملکرد این اداره کل اظهار داشت: پیشنهاد می‌کنم که میزبانی مسابقات بین‌المللی را به استان‌ها ببریم تا از این طریق هم مدیران استانی تجربه اجرایی خوبی پیدا کنند و هم حوزه وحدت ملی تقویت شود.

وزیر ورزش و جوانان استان اردبیل را به عنوان یک قطب گردشگری ایران معرفی و تصریح کرد: رونق ورزش‌های زمستانی در استان اردبیل فرصت خوبی است که با سرمایه‌گذاری وزارت ورزش و جوانان، منابع استانی و فدراسیون اسکی از این توان بالقوه استفاده خوبی شود.

در شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان هر هفته یک فدراسیون و یک اداره کل برای ارائه برنامه‌های خود به وزیر  و معاونان وزارت ورزش و جوانان دعوت می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سلطانی‌فر: انتظارات از فدراسیون شنا بالاست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..