تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




چرا استفاده از تونر برای پوست ضروریست؟

باید توجه داشت تونرها PH خون را متعادل می کنند و با بهبود گردش جریان خون در پوست، تضمین سلامت پوست را به ارمغان می آورند .

استفاده از تونر

تونر یا به عبارت بهتر شاداب کننده ، بعد از پاکسازی اولیه پوست مورد استفاده قرار میگرد . تونرها باقیمانده اثرات مواد آرایشی و سلول های مرده را از روی سطح پوست پاک می کنند و باعث شادابی و طراوات پوست می شوند .

باید توجه داشت تونرها PH خون را متعادل می کنند و با بهبود گردش جریان خون در پوست، تضمین سلامت پوست را به ارمغان می آورند .

تونر پوست خشک و حساسنحوه استفاده از تونرها

همانطور که در بالا اشاره شد تونر دومین مرحله پاکسازی پوست می باشد . پس ابتدا پوست خود را به خوبی  شسته تا اثرات مواد آرایشی از بین برود. زمان مناسب استفاده از تونر ساعات پایانی شب و قبل از خواب می باشد . چون در فاصله ای که خواب هستید پوست شما می تواند دوره ریکاوری را به خوبی طی می کند . محلول تونر را به پنبه آغشته نمایید و جهت به جریان انداختن خون ، پنبه را با ملایمت به حالت دورانی روی پوست صورت خود بکشید .

با توجه به اینکه بیشترین چربی در T صورت (پیشانی ، بینی و چانه) می باشد لذا استفاده تونر در این نقطه ها اثربخش تر است . توجه داشته باشید از استفاده تونر به دور چشم و نواحی لب خودداری نمایید .

انتخاب تونر متناسب با پوست

انتخاب تونر باید متناسب با پوست شما باشد . چنانچه پوست شما خشک و حساس می باشد باید از تونر بدون الکل یا  ضد آلرژی استفاده نمایید .

محصولات آرایشی و بهداشتی NIVEA  تونر مناسب برای پوست خشک و حساس تولید کرده به نام Aqua Fresh  که فاقد الکل بوده و فرمول بکار رفته در این محصول غیرمحرک بوده و پوست را آبرسانی می کند و پوستتان را بی درنگ باطراوت و شاداب می کند.

به خاطر داشته باشید قیمت بالای محصول هیچگاه ضامن مناسب بودن محصول نمی باشد.

داروخانه

اخبار مرتبط:

آیا پاک کننده های آرایش برای شما مضر هستند ؟

پاک کننده های آرایش و سوالات رایج مربوط به آن

برای تهیه پاک کننده های آرایشی از مواد طبیعی و خانگی قابل دسترس بهره ببرید

بهترین پاک کننده های آرایش

طرز تهیه انواع پاک کننده های آرایشی خانگی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «چرا استفاده از تونر برای پوست ضروریست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..