تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هلاکت سرکرده داعش در بعقوبه عراق

کد خبر: ۴۵۲۳۸۶

۱۵۷  بازدید

خبرگزاری ایرنا: یک منبع امنیتی در استان دیاله عراق روز شنبه گفت که یکی از سرکرده های گروره تروریستی داعش در کمینی در شمال شرق بعقوبه کشته شد.

به گزارش پایگاه خبری الیوم السابع، نیروهای امنیتی عراق موفق شدند کمینی را در نزدیکی دریاچه «حمرین» در شمال بعقوبه نصب کنند و یکی از سرکرده های مطرح داعش به همراه یکی از همراهانش در این کمین کشته شدند.

منبع مذکور که خواست نامش ذکر نشود، افزود: این سرکرده داعش مسئول مستقیم انتقال تروریست های انتحاری و مواد منفجره برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در عراق بود.


نیروهای عراقی مشغول آزادسازی شهر راهبردی موصل بزرگترین پایگاه تروریست های داعش در عراق هستند.


عملیات آزاد سازی شهر موصل از اشغال تروریست های داعش، مدتی است آغاز شده و تاکنون بخش اعظم شرقی این شهر از حضور داعشی ها پاک شده است .


حیدر العبادی فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در تاریخ 17 اکتبر 2016 (26مهر) فرمان آزاد سازی استان نینوا را صادر کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هلاکت سرکرده داعش در بعقوبه عراق»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..