تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجسمه لودنز، نماد کمپانی کوجیما پروداکشنز را با قیمت ۲۰۰۰ دلار پیش‌خرید کنید

مجسمه لودنز، نماد کمپانی کوجیما پروداکشنز را با قیمت ۲۰۰۰ دلار پیش‌خرید کنید

لودنز، نماد استودیو کوجیما پروداکشنز است که پیش‌تر در ویدیوی معرفی این استودیو با آن آشنا شدیم. حالا قرار است مجسمه این شخصیت با مقیاس نصف اندازه واقعی آن و با قیمت ۲۰۰۰ دلار به فروش برسد. برای اطلاع از جزئیات بیشتر با تک‌شات همراه باشید.

 

کوجیما پروداکشنز، کمپانی تازه تاسیس هیدئو کوجیما، در سال جاری نماد استودیو خود را با انتشار یک ویدیو معرفی کرد. این کاراکتر فضانوردی با صورت اسکلتی است که لودنز نام دارد و توسط یوجی شینکاوا، همکار قدیمی کوجیما و هنرمند استودیو Kojima Productions طراحی شده است. به تازگی این کمپانی قرار است با همکاری Sideshow Collectibles و Prime 1 Studio  مجسمه‌ لودنز را با مقیاس تقریبی نصف اندازه واقعی آن تولید کنند.

 

این مجسمه را می‌توانید با قیمت ۲۰۰۰ دلار پیش‌خرید و در اوایل سال ۲۰۱۸ میلادی دریافت کنید. البته این تنها نسخه فیزیکی لودنز نیست، پیش از این نیز کمپانی کوجیما پروداکشنز با همکاری کمپانی تولیدکننده اسباب بازی Good Smile Company و 1000 Toys قرار شد اکشن فیگورهای لودنز را با قیمت مناسب‌تری به فروش برساند.

 

مجسمه لودنز تولید شده توسط کمپانی Prime 1 Studio، به طول ۱۶۰ سانتیمتر، پرچم استودیو کوجیما پروداکشنز را در دست گرفته و کلاه او با چراغ‌های LED نورپردازی شده است. قرار است تنها ۱۵۰ عدد از این اثر تولید شود که شخصا به دست هیدئو کوجیما امضا خواهد شد. 

 

1

 

2 3

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجسمه لودنز، نماد کمپانی کوجیما پروداکشنز را با قیمت ۲۰۰۰ دلار پیش‌خرید کنید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..