تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نتایج جدید بنچمارک تراشه اسنپ دراگون 835 چندان چشمگیر نیست

نتایج جدید بنچمارک تراشه اسنپ دراگون 835 چندان چشمگیر نیست

اواسط پاییز امسال، کوآلکوم از پردازنده اسنپ دراگون 835 با معماری 10 نانومتری خود رونمایی کرد. این چیپست قرار است در اکثر گوشی های هوشمند رده بالای سال 2017 مورد استفاده قرار گیرد. پیش تر در خبرها داشتیم که اسنپ دراگون 835 موفق شده در تست بنچمارک آنتوتو چیپست A10 اپل را پشت سر بگذارد. اما نتایج جدید آزمون های بنچمارک نشان می دهد که عملکرد این تراشه چندان هم امیدوار کننده نیست. در ادامه این خبر با تک شات همراه باشید.

اطلاعات جدید این محصول که به صورت آنلاین منتشر شده، نشان می دهد که این تراشه در سه ماهه اول سال 2017 برای عرضه آماده خواهد شد. هم چنین، هفته آینده قرار است که اسنپ دراگون 835 در نمایشگاه CES 2017 به صورت مفصل تری معرفی شود که قطعاً می تواند برای علاقه مندان به فناوری و به خصوص سخت افزار بسیار مهیج باشد.

بنچمارک Geekbench به تازگی بر روی تلفن همراهی به نام Essential FIH-PM1 صورت گرفته که در آن قدرت پردازنده اسنپ دراگون 835 بار دیگر تست شده است. در گوشی مذکور که از سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا بهره می برد، این پردازنده هشت هسته ای با سرعت پردازش 1.9 گیگاهرتز در کنار 4 گیگابایت رم قرار گرفته است. 

اما نتایج آزمون تک هسته ای این بنچمارک، امتیاز 1844 را برای اسنپ دراگون 835 نشان می دهد. این در حالیست که امتیاز آن در آزمون چند هسته ای، 5426 است. این امتیازات برای پردازنده ای که قرار است قلب تپنده اسمارت فون های سال 2017 میلادی را تشکیل دهد، چندان قابل توجه نیست؛ خصوصاً که اسنپ دراگون 821 توانسته امتیازی نزدیک به آن را در گوشی OnePlus 3T به دست آورد. علاوه بر این، چیپ Kirin 960 هوآوی در همین بنچمارک اخیر موفق شده با دریافت امتیازهای 1949 و 6439 در آزمون های تک هسته ای و چند هسته ای، جدیدترین تراشه شرکت کوآلکوم را پشت سر بگذارد.

البته این احتمال وجود دارد که نتایج تست مذکور به دلیل گوشی مورد استفاده برای انجام آن، کمی در عملکرد این پردازنده محدودیت ایجاد کرده باشد و در نتیجه نتواند قدرت واقعی اسنپ دارگون 835 را به ما نشان بدهد. بنابراین فعلاً برای درک بهتر عملکرد این پردازنده باید منتظر بمانیم.

-
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نتایج جدید بنچمارک تراشه اسنپ دراگون 835 چندان چشمگیر نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..