تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سامسونگ احتمالا دو تبلت ویندوزی جدید را در CES 2017 معرفی خواهد کرد

سامسونگ احتمالا دو تبلت ویندوزی جدید را در CES 2017 معرفی خواهد کرد

به گزارش منابع مطلع، کمپانی کره ای سامسونگ قصد دارد در جریان CES 2017 که چند روز دیگر در لاس وگاس برگزار می شود، از دو تبلت جدید ویندوزی رونمایی کند. گفته می شود شماره مدل یکی از این تبلت ها SM-W720 است که بدین ترتیب جانشین تبلت Galaxy TabPro S با شماره مدل SM-W700 که امسال معرفی شد خواهد بود. در ادامه با تک شات همراه باشید.


ممکن است به خاطر داشته باشید که گلکسی تب پرو اس سامسونگ در واقع رقیبی برای سرفیس پرو 4 مایکروسافت است و سیستم عامل ویندوز10 را بر روی نمایشگری زیبا و 12 اینچی با رزولوشن 1440 پیکسل در اختیار کاربران قرار می دهد. این تبلت با بهره مندی از پردازنده Core M اینتل، 8 گیگابایت رم و فضای حافظه 256 گیگابایتی از نظر سخت افزاری نیز محصولی قدرتمند است. بنابراین با وجودیکه هنوز اطلاعات کاملی در اختیار نیست، اما می توان حدس زد که مدل W720 در واقع مدل ارتقا یافته گلکسی تب پرو اس باشد.


تبلت دیگری که احتمالا سامسونگ در CES معرفی می کند از شماره مدل SM-W620 برخوردار است و احتمالا مدل کوچکتر SM-W720 است که از نمایشگری کوچکتر و مشخصاتی رده پایین تر بهره خواهد برد.


همچون همیشه سامسونگ در CES امسال هم بسیار پرقدرت ظاهر خواهد شد. البته محصولاتی که در این رویداد توسط سامسونگ معرفی می شوند در حوزه اسمارت فون ها قرار ندارند و این کمپانی با معرفی محصولاتی همچون بلندگوهای بیسیم و ساندبار، بلو ری پلیر، و تلویزیون های جدید خود در این نمایشگاه حاضر خواهد شد.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سامسونگ احتمالا دو تبلت ویندوزی جدید را در CES 2017 معرفی خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..