تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز عملیات ساخت مجتمع رفاهی در امامزاده سیدهاشم

عملیات ساخت مجتمع رفاهی در امامزاده سیدهاشم حسینی(ع) روستای سرنخواب بردسکن آغازشد

آغاز عملیات ساخت مجتمع رفاهی در امامزاده سیدهاشمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ مسئول امور عمرانی و خادم بقعه امامزاده سیدهاشم حسینی(ع) روستای سرنخواب شهرستان بردسکن با اعلام این خبر گفت :مجتمع رفاهی بقعه متبرکه امامزاده سیدهاشم حسینی(ع) سرنخواب، شامل؛ ۱۰زائرسرا که هریک با ظرفیت ۲۰۰نفر و زیربنای ۷۵مترمربع، حمام، آشپزخانه و سرویس بهداشتی جهت خدمت دهی مطلوب به زائران ؛ درحال ساخت و تکمیل است.

روانبد افزود:برای ساخت این مجتمع رفاهی بیش از ۳۰۰میلیون تومان هزینه در نظر گرفته شده که تاکنون احداث ۸زائرسرا فاز اول اسکلت بندی و آهن ریزی آن باکمک مردم آغازشده و ۲زائرسرای دیگر آن باقی مانده است که در صورت حمایت بیشتر مردم متدین این شهرستان بزودی شاهد تکمیل این پروژه نیمه تمام خواهیم بود.

روانبد بااشاره به اینکه، این مکان مقدس یک منطقه زیارتی و تفریحی در شهرستان بردسکن محسوب می شود، افزود:هدف از ساخت این مجتمع رفاهی ، فراهم سازی امکانات رفاهی برای زائران عبوری حضرت علی بن موسی الرضا(ع) است.
او گفت:باتوجه به خشکسالی های چندسال اخیر در شهرستان، در مدت ۱۷سال چشمه این بقعه متبرکه خشک شده بود اما اکنون از زیر بقعه در دل سنگ ها چشمه آب معدنی سرازیر شده و مردم از این آب به عنوان آبی پاک و سالم استفاده می کنند.
مسوول امور عمرانی و خادم بقعه امامزاده سیدهاشم حسینی (ع) روستای سرنخواب بردسکن گفت:عملیات بهسازی و ساخت این چشمه آب معدنی با هزینه ای بالغ بر ۷میلیون تومان انجام شده است.
مرقد مطهر امامزاده سیدهاشم حسینی (ع) روستای سرنخواب در ۴۵کیلومتری غرب شهرستان بردسکن واقع شده است.
انتهای پیام//و ت



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز عملیات ساخت مجتمع رفاهی در امامزاده سیدهاشم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..