تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یوم الله ۹ دی باطل السحر مردم در مقابل تمام دسیسه ها و فتنه های دشمنان بود

ساعت: 17:00 منتشر شده در مورخ: 1395/10/11 شناسه خبر: 994627

نشست بصیرتی با موضوع یوم ا... ۹ دی امروز در نمازخانه حوزه علمیه الغدیر برگزار شد. در این نشست نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان آزادشهر به سخنرانی پرداخت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتر آزاد٬ نشست بصیرتی با موضوع  یوم ا... ۹ دی امروز در نمازخانه حوزه علمیه الغدیر برگزار شد. در این نشست حجت الاسلام والمسلمین عین ا... رجنی نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان آزادشهر به سخنرانی پرداخت.

حجت الاسلام رجنی در سخنانش اظهار کرد: ۹ دی روز بصیرت ولایتمداری بود. یوم ا... ۹ دی باطل السحر مردم در مقابل تمام دسیسه ها و فتنه های دشمنان بود که از داخل و خارج آمده بودند تا انقلاب را با خطر مواجه کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه شهرستان آزادشهر ادامه داد: فتنه ۸۸ و سکوت خواص دشمنان را امیدوار به براندازی نظام کرد و باعث شد انتخاباتی که مایه عزت مردم شده بود به وسیله ای برای فشار و تحریم کشور بدل شود.

وی افزود: در یوم ا... ۹ دی حضور مردم فهیم و ولایتمدار ایران توانست امید دشمنان را ناامید کند و ما باید همواره بزگداشت این روز را باشکوه تر از قبل برگزار کنیم تا دشمنان بدانند که مردم ایران همیشه در صحنه هستند و بصیرت کافی را برای مقابله با دسیسه ها و فتنه های آنان را دارند .

 حجت الاسلام رجنی در پایان اعلام کرد: ظهور امام زمان (عج) وثیقه می خواهد و ملت ایران در مبارزه با منافقین و ۸ سال دفاع مقدس و تحمل تحریم ها و مقابله با تهدید ها وثیقه هایی در نزد خداوند علی اعلی گذاشته اند و یوم ا... ۹ دی بزرگترین وثیقه ای است که ملت ایران برای ظهور حضرت به محضر الهی ارائه کرده اند.

 q8

q7

q3

q6

q1

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یوم الله ۹ دی باطل السحر مردم در مقابل تمام دسیسه ها و فتنه های دشمنان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..