تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بلاتکلیفی پرسپولیس در نقل و انتقالات

سرپرست باشگاه پرسپولیس امروز هم در محل این باشگاه حاضر نشد.

در شرایطی که فصل نقل و انتقالات برای تمام باشگاههای لیگ برتری آغاز شده، باشگاه پرسپولیس به دلیل بلاتکلیفی کمترین فعالیت را در این زمینه داشته است.
محمدامین آرام طبع که جدایی اش تقریبا از پرسپولیس قطعی شده، امروز برای چندمین بار در محل باشگاه حاضر شد و بازهم دست خالی باشگاه را ترک کرد.
این در حالی است که علی اکبر طاهری، سرپرست باشگاه پرسپولیس در محل باشگاه حاضر نشده، در حالی که گفته می شود هنوز حق امضا هم ندارد. از سوی دیگر محمد ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه نیز به سفر خارجی رفته است.
البته به نظر می رسد فعالیت پرسپولیس در نقل و انتقالات از سوی دیگر مسئولان این باشگاه در جریان است اما بلاتکلیفی باعث شده هنوز هیچ بازیکن جدیدی جذب نشود.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بلاتکلیفی پرسپولیس در نقل و انتقالات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..