تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معلم بیرحم ایرانی دست دانش آموز سال اول را سوزاند +عکس

معلم بیرحم ایرانی دست دانش آموز سال اول را سوزاند +عکس

 

کودک دانش آموز در اولین سال تحصیلی خود تجربه ای تلخ از مدرسه را بدست آورد ! به گزارش ایران ناز تنبیه وحشیانه و غیر انسانی یک معلم سنگدل دست دانش اموز کلاس اول ابتدایی در یک منطقه ی محروم را بشدت سوزاند . این معلم بیرحم که تمام دانش آموزان را کتک میزد با خط کش آهنی داغ که در بخاری نفتی آنرا داغ کرده بود کف دستان دانش آموزش را سوزاند و وی را وادار کرد خط کش را در دستانش برای مدت طولانی نگه دارد

 

معلم چاروسایی با داغ کردن خط کش بر روی آتش بخاری نفتی مدرسه ضمن تنبیه‌بدنی دانش‌آموز کلاس اول، دست او را سوزاند.نیما اکرمی دانش‌آموز کلاس اول ابتدایی ساکن روستای شوتاور که شغل پدر او کارگری است، در این خصوص گفت: به خاطر بد نوشتن مشق‌هایم و ندانستن یک کلمه معلم مرا تنبیه کرد.

معلم بیرحم ایرانی دست دانش آموز سال اول را سوزاند +عکس

وی با بیان اینکه معلم تمام دانش‌آموزان را کتک زده و تنبیه کرده بود، افزود: معلممان تمام همکلاسی‌هایم را کتک زد و بعد نوبت به من که رسید ابتدا کتک زد و بعد با گذاشتن خطکش آهنی بر روی بخاری نفتی آن را بر روی دستم گذاشت و می‌گفت نباید خط کش را برداری تا مدت 3 الی 4 دقیقه بر روی دستم نگه داشتم.

 

این دانش‌آموز گفت: هر چه به او التماس کردم که خط کش را بردارم ولی نگذاشت و هم اکنون دستم سوخته است و توانایی برداشتن جسمی را ندارم.

معلم بیرحم ایرانی دست دانش آموز سال اول را سوزاند +عکس

مادر نیما اکرمی هم در این خصوص عنوان کرد: همیشه فرزندم به خانه که می آمد می‌گفت که معلم در مدرسه دانش‌آموزان را کتک می‌زند تا اینکه یکی از روزهایی که از مدرسه آمد با دست سوخته وارد خانه شد که وقتی از او سوال کردیم گفت معلم با خط کش او را سوزانده است.

 

وی اضافه کرد: از آموزش و پرورش می‌خواهیم با این معلم سنگدل برخورد جدی کند.گفتنی است، روستای شوتاور در 7کیلومتر شهر قلعه رئیسی قرار دارد.

 

 

مطالب مرتبط:

 

 شیوه جدید و متفاوت معلم چینی برای تنبیه دانش آموزان (عکس)

 

فیلم تنبیه دانش‌آموزان با کمربند سر صف + عکس

 

تنبیه عجیب این معلم او را دادگاهی کرد

 

مردی که زنش را بخاطر چت کردن اینگونه تنبیه کرد! (عکس)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معلم بیرحم ایرانی دست دانش آموز سال اول را سوزاند +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..