تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پتنت جدید اپل از اضافه شدن دکمه چرخان اپل واچ به دستگاه‌های iOS خبر می دهد

پتنت جدید اپل از اضافه شدن دکمه چرخان اپل واچ به دستگاه‌های iOS خبر می دهد

یکی از بارزترین ویژگی‌های اپل واچ Digital Crown است، یک دکمه سخت افزار که می‌چرخد و در حاشیه کناری ساعت‌های اپل قرار دارد. ساعت‌های غیر هوشمند نیز دارای چنین دکمه‌‌ای هستند تا افراد بتوانند با استفاده از آن زمان و تاریخ ساعت را تنظیم کنند. اما دکمه چرخان اپل واچ به کاربر امکان می‌دهد تا از بخش های مختلف ساعت استفاده کرده و در واقع نقش دکمه هوم یا Selection Button را ایفا می‌کند. با تک شات همراه باشید.

این قابلیت تا به امروز تنها مختص اپل واچ بود اما پتنتی که به تازگی مشاهده شده است نشان می‌دهد که ظاهرا اپل قصد دارد Digital Crown را در سایر دستگاه‌های مبتنی بر پلتفرم iOS یعنی آیفون و آیپد بکار گیرد. این ایده بسیار جذاب است و البته اولین باری نیست که اپل چنین ایده‌ای را در سر می‌پروراند.

این پتنت در روزهایی مشاهده شده است که اخبار از حذف کامل دکمه هوم از آیفون های سال آینده اپل خبر می‌دهند. دکمه هوم یکی از اصلی‌ترین مشخصات آیفون‌هایی است که تا به امروز به بازار عرضه شده‌اند، گرچه این دکمه یکی از اصلی‌ترین قطعاتی است که منجر به از کار افتادن آیفون‌های این شرکت می‌شود.

البته تا حد زیادی مطمئن هستیم که اپل با حذف دکمه هوم به دنبال یک راهکار جایگزین مجازی خواهد بود و نه یک دکمه فیزیکی جدید. از سوی دیگر با توجه به اینکه احتمال اضافه شدن Digital Crown هنوز در حد یک پتنت است، نمی‌توان درباره بکارگیری قطعی این دکمه در محصولات آتی اپل اظهار نظر کرد.

اپل
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پتنت جدید اپل از اضافه شدن دکمه چرخان اپل واچ به دستگاه‌های iOS خبر می دهد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..