تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عضو شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی میاندوآب استعفا داد

ساعت: 14:54 منتشر شده در مورخ: 1395/10/11 شناسه خبر: 994428

نورالدین فرجی، عضو شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی میاندوآب از عضویت در این شورا استعفا داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر، نورالدین فرجی در پیامی با بیان اینکه استعفای خود را روز 9 دی ماه تقدیم رئیس شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی میاندوآب کرده است، گفت: استعفای خود را با توجه به روند کاهشی امید به آینده در میان مهندسین کشاورزی شهرستان، انجام داده است.

عضو مستعفی شورای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی میاندوآب اظهار کرد: این وضعیت با روحیات من سازگار نیست و نمی توانم با سیاستهای فعلی سازمان در این راه به مهندسین کشاورزی خدمت کنم.

وی با اشاره به اینکه تمام تلاش خود را برای افزایش کارایی شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی انجام داده است، گفت: چون بنده منتخب اعضای سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی میاندوآب هستم و متعهد در مقابل آنها، از سمت خود در این شورا استعفا میدهم!

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عضو شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی میاندوآب استعفا داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..