تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قاتل معلم ایرانشهری دستگیر شد

ساعت: 15:04 منتشر شده در مورخ: 1395/10/11 شناسه خبر: 994454

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری قاتل معلم ایرانشهری در کمتر از 72 ساعت خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی در گفت و گو با عصرهامون با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش کارآگاهان پلیس، قاتل مسلح معلم ایرانشهری در کمتر از 72 ساعت ، در عملیات غافلگیرانه دستگیر شد.

وی ادامه داد: کاراگاهان پلیس آگاهی ایرانشهر پس از بررسی موضوع، سر نخ هایی از انگیزه های تلافی جویانه در وقوع این قتل به دست آوردند و پس از پایش های مداوم و شبانه روزی، کارآگاهان پلیس، سر نخ هایی از دخالت یک شرور سابقه دار در این قتل پیدا کردند و بامداد امروز پس از شناسایی محل اختفای این قاتل فراری در حاشیه شهر ایرانشهر ، وی را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه فرد دستگیر شده دارای سابقه شرارت داشته و تحت تعقیب مراجع قضایی نیز می باشد، تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات تخصصی کاراگاهان پلیس، به انجام این قتل با همکاری یک نفر دیگر اعتراف و هدف از انجام این قتل را دخالت این معلم در قتل یکی از بستگانشان در سال گذشته عنوان کرد.

سردار رحیمی خاطر نشان کرد: تلاش گسترده پلیس برای دستگیری همدست وی همچنان ادامه دارد.
قابل ذکر است 7 دی ماه حوالی ساعت 2 دادکریم آهورانی آموزگار دبستان میلاد چاه جمال ایرانشهر توسط افراد مسلح ناشناس در منزلش به دلیل اختلافات طایفه ای  به قتل رسید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قاتل معلم ایرانشهری دستگیر شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..