تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برای حل مشکل صنایع استان مرکزی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان سفر خواهد کرد

مقدسی نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی: برای حل مشکل صنایع استان مرکزی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان سفر خواهد کرد

استان‌ها > مرکزی - نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن خانه ملت گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت در روزهای پایانی هفته جاری به استان مرکزی سفر خواهد کرد.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی سید مهدی مقدسی، افزود: در جلسه ای که امروز شنبه 11 دیماه سال جاری به همراه اکبریان رئیس کمیسیون صنایع و معادن و ملکی عضو کارگروه صنعت با محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، وی به منظور پیگیری مصوبات سفر گذشته خود به استان مرکزی و بررسی مشکلات صنایع، به این استان سفر می کند.
وی ادامه داد: این سفر همچنین برای رسیدگی به نتایج سفر اعضاء کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی به استان مرکزی و بازدید اعضای این کمیسیون از کارخانجات و صنایع این استان و همچنین برگزاری جلسه بررسی مسائل و مشکلات صنایع در استانداری مرکزی انجام خواهد شد.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن خانه ملت اظهار داشت: در جلسه امروز با نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت مشکلات و معضلات واحدهای صنعتی استان مرکزی واکاوی و بررسی شد و مسائلی که گریبانگیر صنایع استان است به وی انتقال داده شد.
مقدسی تصریح کرد: در این جلسه مسائل صنایع بزرگ استان مرکزی به ویژه کارخانه های واگن پارس، هپکو، ماشین سازی، آذرآب، کمباین سازی و آونگان و همچنین سایر واحدهای صنعتی استان، بررسی شد و راهکارها و اقدامات لازم در این راستا در دستور کار قرار گرفت.
وی بیان داشت: پس از بررسی برنامه ششم توسعه کشور در مجلس شورای اسلامی نیز، جلسه ای به منظور بررسی و رفع مشکلات دیگر صنایع استان مرکزی در کمیسیون صنایع و معادن مجلس برگزار خواهد شد و در این خصوص مدیران صنایع با هماهنگی نمایندگان شهرستان های تابعه خود در مجلس شورای اسلامی به این جلسه دعوت می شوند.
نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون صنایع و معادن خانه ملت تأکید کرد: بنابراین امیدواریم این برگزاری این جلسات و بازدید ها، بتواند در رفع مشکلات و معضلات صنایع استان مؤثر واقع شود و گره گشای این مسیر عظیم و بزرگ باشد.

46




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برای حل مشکل صنایع استان مرکزی وزیر صنعت، معدن و تجارت به استان سفر خواهد کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..