تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونالدو ذاتاً بااستعداد نیست!

تاریخ نشر : شنبه 11 دی 1395 مشاهده : 23 سایر اخبار ورزشی RSS

ستاره سوئدی منچستریونایتد مدعی شد کریس رونالدو برترین بازیکن سال ۲۰۱۶ استعداد ندارد.

استعداد رونالدو

 زلاتان ابراهیموویچ، ستاره سرشناس سوئدی منچستریونایتد در اظهارنظری جالب توجه ادعا کرد کریس رونالدو، مهاجم پرتغالی رئال مادرید استعداد ذاتی ندارد.

ایبرا درباره بازیکنان بااستعداد گفت: «اگر بخواهم از یک بازیکن به عنوان بهترین فوتبالیست همه دوران زندگی‌ام یاد کنم، قطعا از رونالدوی برزیلی نام می‌برم. او هویت فوتبال است و با هر اقدامش همه را به فکر فرو می‌برد. رونالدو با استعداد طبیعی و ذاتی به دنیا آمده بود و تمرین نقش زیادی در موفقیتش نداشت. این ستاره به معنای واقعی منحصر به فرد بود. با رونالدینیو در میلان همبازی شدم؛ درست وقتی در دوران اوج قرار نداشت اما عاشق دیدن بازی‌هایش بودم. رونالدینیو اراده می‌کرد و ثانیه‌ای بعد رقبا مقابلش مثل یک عروسک دست‌ساز بی‌اراده می‌شدند!»

زلاتان در مورد کریس رونالدو هم گفت: «هیچ‌‌وقت با کریستیانو هم‌تیمی نبوده‌ام اما می‌دانم با تن دادن به تمرینات سخت، متمایز شده  و به هر حال خالی از هرگونه استعداد ذاتی نشان می‌دهد.»

۱۱نیوز

اخبار مرتبط:

اعتراف تکان دهنده مادر کریس رونالدو

رونالدو در کنار مادر، برادر و پسرش پس از دریافت کفش طلا + عکس

عکس های تبلیغاتی رونالدو برای برند مختص به خودش

ماجرای جالب رونالدو در استرالیا +عکـس

این پسر ایرانی، لباس های کریس رونالدو و بهرام رادان را طراحی می کند + تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونالدو ذاتاً بااستعداد نیست!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..