تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




27 اثر به بخش مسابقه آثار مستند دهمین جشنواره فیلم رویش راه پیدا کردند

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌‌نقل از ستاد خبری دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش»، هیئت انتخاب بخش مستند شامل آقایان وحید چاووش، داریوش یاری و حجت‌الاسلام جواد گلی، از بین بیش از 440  اثر مستند که در دو بخش «ملی» و «جوانه‌ها»ی دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش» شرکت کرده بودند، 27 اثر مستند را برای حضور در دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش معرفی کرد.

هیئت انتخاب پس از جمع‌بندی نهایی، اسامی 18 اثر مستند راه یافته به جشنواره، از بخش «ملی» را اعلام کرد که براساس آن مستندهای «مردم خیال»، «قارلی داملار»، «تشریفات خصوصی»، «زاغه نشین»، «بافندگان خیال»، «راه بی عبور»، «مرز مه‌آلود»، «پسرم»، «دیوار»، «جمعه قالی»، «عروسی پدربزرگ»، «غلامرضا»، «لیر»، «بلا نسبت شما»، «در انتظار یوسف»، «بزرگ سرزمین کوچک»، «بابا حاجی»، «عروس وامنان» به این بخش راه یافتند.

همچنین هیئت انتخاب بخش مستند دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش»، از بین آثار رسیده در بخش «جوانه‌ها» نیز 9 اثر مستند را برای شرکت در دهمین جشنواره «رویش» را اعلام کرد که بر اساس آن مستندهای «یک روز یک زندگی»، «چاق کچل سیبیلو»، «دری به دریغا»، «یک روز با شعبون»، «حضور»، «موری»، «رحمت توری»، «سایه سار بال فرشتگان»، «شکیبا» به این بخش راه یافتند.

دهمین جشنواره فیلم کوتاه دینی «رویش»، 27 تا 30 دی ماه در پردیس سینمای هویزه مشهد مقدس، برگزار می‌شود. دسترسی به وب سایت جشنواره به نشانی www.ruyeshfestival.ir امکان پذیر است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «27 اثر به بخش مسابقه آثار مستند دهمین جشنواره فیلم رویش راه پیدا کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..