تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مجوزی برای تاکسی‌های اینترنتی در شهر مشهد صادر نشده است

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، در یکسال اخیر آژانس‌های اینترنتی که براساس نرم‌افزاهای موبایل کار می‌کنند، وارد شبکه حمل و نقل شهری در مشهد شدند.

تاکنون این آژانس‌ها هیچ مجوزی از سازمان تاکسیرانی نگرفته‌اند و فعالیت آنها فواید و معایبی دارد که نمی‌شود آن را نادیده گرفت. ثبت این سازمان‌های خصوصی تاکسی اینترنتی انجام نشده و شاید به لحاظ امنیتی مشکل‌ساز شوند.

بنابراین مسئولان شهرداری، سازمان تاکسیرانی، پلیس و سایر نهادهای مرتبط باید در این مسئله ورود پیدا کنند تا قانونی شود. یکی از مهمترین فواید این نرم‌افزارهای تاکسی اینترنتی، قیمت ارزان و دسترسی آسان است و همین سبب شده است مشتریان زیادی را جلب کنند.

سید‌مهدی علوی‌مقدم در این زمینه اظهار داشت: براساس قانون و ضوابط حمل و نقل تاکسیرانی، تمامی آژانس‌های خودرو و تاکسی‌ها باید مجوز داشته باشند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری مشهد اضافه کرد: تاکنون هیچ مجوزی برای تاکسی‌های اینترنتی در شهر مشهد صادر نشده است.

علوی‌مقدم افزود: البته تاکسی‌های اینترنتی به‌تازگی وارد شبکه حمل و نقل شهری در مشهد شدند و تاکنون هیچ دستور‌العملی برای صادر کردن مجوز برای آن‌ها وجود نداشته است.

وی در پایان گفت: در دو ماه آینده دستورالعمل آن در جلسه هیات مدیره تاکسیرانی به تصویب اعضا می‌رسد و به شورای شهر ابلاغ می‌شود و بعد از آن همه شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی همانند سایر تاکسی‌ها اعم از بی‌سیم و آژانس‌های خودرو می‌توانند برای گرفتن مجوز خاص اقدام کنند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مجوزی برای تاکسی‌های اینترنتی در شهر مشهد صادر نشده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..