تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نماز جمعه با شکوه مسجد‌الاقصی با مشارکت ده‌ها هزار فلسطینی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه تدابیر امنیتی ویژه‌ای را در شهر قدس و اطراف و محوطه‌های مسجد الاقصی به اجرا گذاشته و ایست و بازرسی‌های سیار زیادی را هم مقابل دروازه‌های این مسجد ایجاد کرده و مانع از ورود بسیاری از نمازگزاران به داخل مسجد‌الاقصی شدند.

اما به رغم تدابیر امنیتی شدید نظامیان صهیونیست در شهر قدس، ده‌ها هزار فلسطینی در نماز جمعه این هفته مسجد الاقصی شرکت کردند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، خطیب این هفته مسجد‌الاقصی اظهار داشت که قدس و مسجد‌الاقصی متعلق به ما بوده و در قلب و روح ما جای دارد و هرگز از آن ها دست نمی کشیم.

اسماعیل نواهضه با اشاره به برخی قطعنامه‌های صادر شده در سال جاری در خصوص مسجد‌الاقصی و شهر قدس از جمله قطعنامه اخیر یونسکو مبنی بر اینکه مسجد الاقصی تنها متعلق به مسلمانان است، تاکید کرد که این قطعنامه تمامی ادعاهای دشمن صهیونیستی در مورد مسجد‌الاقصی و قدس را باطل و هرگونه ارتباط میان آن‌ها و یهودیان را رد کرد.

وی تصریح کرد که دومین قطعنامه هم، قطعنامه شورای امنیت در محکومیت شهرک سازی رژیم صهیونیستی در اراضی اشغالی از جمله قدس بود.

خطیب مسجد‌الاقصی عنوان کرد که به موجب این قطعنامه رژیم صهیونیستی باید به شهرک‌سازی در اراضی اشغالی پایان دهد و شهرک‌سازی رژیم صهیونیستی مانعی اساسی بر سر راه تحقق صلح و سازش در فلسطین به شمار می‌رود.

اسماعیل نواهضه حمایت تمامی طرف‌ها از ملت فلسطین را ستود.

بازداشت خبرنگار فلسطینی بعد از اقامه نماز جمعه

نظامیان رژیم صهیونیستی روز جمعه ایاد طویل خبرنگار و عکاس فلسطینی را پس از اقامه نماز جمعه در نزدیکی باب القطانین ـ یکی از دروازه‌های مسجد‌الاقصی در شهر قدس بازداشت کردند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نماز جمعه با شکوه مسجد‌الاقصی با مشارکت ده‌ها هزار فلسطینی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..