تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام ۲۳ باند و کشف بیش از یک تن مواد مخدر در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرماندهی نیروی انتظامی آذربایجان شرقی، سرهنگ علی محمدی شنبه با اعلام این خبر گفت: در ۹ ماهه گذشته و با انجام سه هزار و ۵۰۰ عملیات توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، یک هزار و ۳۹۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.

وی با اشاره به توقیف ۲۳۰ دستگاه خودروی سواری،  پنج دستگاه کامیون کشنده و ۳۹ دستگاه موتورسیکلت در این مدت  افزود: همچنین ۲۳ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در استان شناسایی و منهدم و در حدود چهار هزار قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضائی تحویل داده شده اند.

جانشین فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از افزایش توان پلیس مواد مخدر استان نسبت به سال های قبل خبر داد و بیان داشت: در این زمینه با اولویت قرار دادن موضوع مبارزه با مواد مخدر در سال جاری در ۹ ماهه امسال، یک هزار طرح در سطح استان انجام دادیم که این طرح ها شامل پاکسازی نقاط آلوده، ارتقاء امنیت اجتماعی و کنترل محورهای مواصلاتی استان می شود و نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

محمدی با اشاره به جمع آوری ۱۲ هزار معتاد خطرناک و معرفی آنان به مراکز بازتوانی و کمپ های ترک اعتیاد ماده ۱۶ استان تصریح کرد: در این مدت کارشناسان پلیس مبارزه با مواد مخدر با حضور در مساجد، مدارس، کارخانجات و دانشگاه ها نسبت به اجرای کلاس های آموزشی در خصوص تشریح عوارض سوء مصرف مواد مخدر اقدام و به حاضران آموزش های چهره به چهره ارائه کردند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام ۲۳ باند و کشف بیش از یک تن مواد مخدر در آذربایجان شرقی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..