تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دو بازیکن امید استقلال از دوشنبه در تمرین بزرگسالان

به گزارش خبرنگار مهر، سیدرضا افتخاری رسما از اضافه شدن سه بازیکن تیم امید استقلال به تمرینات تیم بزرگسالان خبر داد. یک دروازه بان، یک مدافع میانی و یک هافبک دفاعی، بازیکنانی بودند که با نظر منصوریان از تیم امید به تمرین بزرگان این باشگاه اضافه می شوند.

در تمرینات دیروز و امروز تنها مهرداد لشنی دروازه بان تیم امید استقلال در تمرینات این تیم حضور یافته و حسین ابرقویی هافبک دفاعی و طاها شریعتی مدافع میانی مورد نظر از روز دوشنبه در تمرینات بزرگسالان استقلال حضور می یابند.

در این رابطه باید گفت از آنجایی که تیم امید استقلال فردا یک دیدار حساس و سخت مقابل سایپا پیش رو دارد، با صلاحدید سرمربی تیم امید استقلال ابرقویی و شریعتی امروز و فردا را نیز در اختیار تیم امید هستند و از روز دوشنبه به تمرینات تیم بزرگسالان این باشگاه ملحق خواهند شد. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دو بازیکن امید استقلال از دوشنبه در تمرین بزرگسالان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..