تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اسمارت فون جدید HTC احتمالا فاقد جک هدفون و پورت USB C خواهد بود

اسمارت فون جدید HTC احتمالا فاقد جک هدفون و پورت USB C خواهد بود

هفته گذشته با خبر شدیم که اچ تی سی طی سه ماه آینده از سه گوشی هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. اسم رمز این گوشی‌ها Ocean Master، Ocean Note و Ocean Smart خواهد بود. به احتمال زیاد Ocean Note بزرگترین نمایشگر را از بین این گوشی دارا خواهد بود و امروز اطلاعات جدیدی درباره این گوشی منتشر شده است. با تک شات همراه باشید.

مطابق با این شایعات جدید Ocean Note احتمالا در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی با پشتیبانی از دو سیم کارت تولید خواهد شد. یکی از سیم کارت‌های این گوشی از اینترنت همراه نسل 4G و دیگری از 3G پشتیبانی می‌کند. حذف جک هدفون احتمالا یکی از بارزترین مشخصات این گوشی خواهد بود تا اچ تی سی نیز مانند اپل (آیفون 7 و آیفون 7 پلاس) و موتورولا (موتو Z) به جمع شرکت‌هایی بپیوندد که به سمت حذف جک‌ هدفون و ترویج استفاده از هدفون‌های بی سیم فعالیت می‌کنند.

انتظار می‌رود که Ocean Note در 12 ژانویه 2017 در کنار چند محصول دیگر توسط HTC رونمایی شود. یکی دیگر از قابلیت‌های چشمگیر اسمارت فون جدید اچ تی سی دوربین جلوی قدرتمند آن خواهد بود که ظاهرا بالاترین امتیاز کسب شده در DxOMark را در میان تمامی گوشی های هوشمند موجود در بازار کسب کرده است. این عنوان تا پیش از این به پیکسل های گوگل تعلق داشت.

در کنار  Ocean Note که به صورت عمومی با نام HTC 11 شناخته خواهد شد احتمالا شاهد رونمایی از HTC One X10 نیز خواهیم بود، گوشی هوشمند میان رده ای که نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 و پردازنده هشت هسته ای Helio P10 مدیاتک با فرکانس 2 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی Mali-T860 با فرکانس 700مگاهرتز، 3 گگیابایت رم و دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با فناوری OIS از مشخصات احتمالی آن خواهد بود.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اسمارت فون جدید HTC احتمالا فاقد جک هدفون و پورت USB C خواهد بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..