تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




منتظر نمایش جدیدی از بازی Mass Effect: Andromeda در کنفرانس CES انویدیا باشید

منتظر نمایش جدیدی از بازی Mass Effect: Andromeda در کنفرانس CES انویدیا باشید

بازی Mass Effect: Andromeda، جزو مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ میلادی است که نمایش‌های زیادی از گیم‌پلی آن منتشر نشده، با این حال سازندگان بازی وعده‌ داده‌اند تا به زودی و در جریان کنفرانس انویدیا در رویداد CES، نمایی جدید از بازی خود را به علاقه‌مندان نشان دهند. با تک‌شات همراه باشید.

 

استودیو بایوور، خالق مجموعه Mass Effect و توسعه‌دهنده‌ی جدیدترین بازی این سری یعنی Mass Effect: Andromeda، از زمان رونمایی این بازی تا کنون، نمایش‌های کمی از آن ارائه داده است. آخرین نمایش از گیم‌پلی اندرومدا مربوط به مراسم جوایز بازی سال ۲۰۱۶ بود که باز سوالات و ابهاماتی در مورد سیستم گیم‌پلی و دنیای این بازی برای مخاطبان پیش آورد. با این حال، مقامات استودیو بایوور که می‌دانند مخاطبان بازی‌شان حسابی تشنه‌ی تماشای گیم‌پلی اندرومدا هستند، وعده داده‌اند که به زودی در کنفرانس اختصاصی کمپانی انویدیا، در جریان رویداد CES پیش‌رو حضور پیدا می‌کنند و نمایشی از بازی Mass Effect: Andromeda را ارائه می‌دهند.

 

کنفرانس انویدیا در رویداد CES، در روز ۱۴ دی ماه برگزار خواهد شد. انویدیا در این کنفرانس به رونمایی از تکنولوژی‌های جدید در حوزه‌ی هوش مصنوعی، اتوموبیل‌های خودران و البته، بخش گیمینگ و چیپ‌ست‌های جدید گرافیکی خواهد پرداخت.

 

بازی Mass Effect: Andromeda اگر باز تاخیر نخورد، قرار است در بهار سال آینده برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان عرضه شود. الکترونیک آرتز در توجیح تاخیرهای پیش‌آمده برای این بازی عنوان کرده که چنین اتفاقاتی فقط برای بالابردن کیفیت آندرومدا رخ داده و هدف آنها، ارائه‌ی بهترین بازی ممکن است.

 


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «منتظر نمایش جدیدی از بازی Mass Effect: Andromeda در کنفرانس CES انویدیا باشید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..