تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نسخه بتای iOS 10.3 با قابلیت Theater Mode احتمالا 21 دی عرضه خواهد شد

نسخه بتای iOS 10.3 با قابلیت Theater Mode احتمالا 21 دی عرضه خواهد شد

یکی از کاربرانی که شهرت زیادی در زمینه انتشار اخبار پیش از موعد درباره محصولات و سرویس های اپل دارد و این شهرت را پس از لو دادن اطلاعات مربوط به آیفون 5C بدست آورده است، اکنون از عرضه اولین نسخه بتای بروزرسانی جدید iOS 10.3.1 در ماه آینده خبر می‌دهد. به گفته این کاربر که Sonny Dickson نام دارد، تاریخ دقیق عرضه این آپدیت جدید، دهم ژانویه 2017 خواهد بود. با تک شات همراه باشید.

جدیدترین نسخه بتای iOS شامل قابلیتی جدید به نام Theater Mode است که آیکون آن در کنترل سنتر شبیه به یک پاپکورن خواهد بود. اما این قابلیت چه کاربردی خواهد داشت؟ تصور کنید که وارد یک سالن تئاتر یا سینمای پر از جمعیت شده‌اید. برای بر هم نزدن سکوت جمع، می توانید از Theater Mode استفاده کنید تا تمامی صداها و قابلیت‌هایی که احتمالا موجب ناراحتی سایر افراد حاضر در سالن می‌شود، غیر فعال شود. 

به این ترتیب Theater Mode احتمالا شامل غیر فعال شدن پیام‌ها و تماس‌های ورودی، کم کردن نور نمایشگر و غیر فعال کردن صدای پیام‌های هشدار و نوتیفیکیشن‌ها می‌شود. این قابلیت احتمالا عملکردی شبیه به Dark Mode نیز خواهد داشت تا در زمان تاریکی با کم کردن نور نمایشگر، چشمان کاربر کمتر خسته شود.

 با وجود اینکه احتمالا این قابلیت جدید به صورت دستی و زمانی که کاربر وارد یک سالن تئاتر یا سینما می شود، فعال خواهد شد، شرکت اپل در سال 2012 میلادی پتنتی را دریافت کرد که شامل تنظیمات مبتنی بر موقعیت برای iOS بود که با توجه به GPS دستگاه فعال می‌شد و Enforcement Policies یا سیاست‌های اجباری نام داشت.

اوایل ماه جاری، اپل بروزرسانی iOS 10.2 را عرضه کرد که شامل آخرین اموجی‌های Unicode 9، یک افکت جشن جدید برای پیام‌های ارسالی در اپلیکیشن Messages اپل و یک قابلیت SOS اورژانسی جدید می‌شد که به کاربر امکان می داد در مواقع ضروری پس از 5 بار ضربه روی دکمه هوم دستگاه خود تماس‌های اضطراری برقرار کند.

iOS iOS
همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نسخه بتای iOS 10.3 با قابلیت Theater Mode احتمالا 21 دی عرضه خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..